Performancing Metrics

نفت 56 دلاری شد | اتاق خبر
کد خبر: 123663
تاریخ انتشار: 29 تیر 1394 - 23:02
اتاق نیوز - پس از انتشار آمار افزایش شدید محصولات فراوری شده پالایشگاهی و تقویت دلار، قیمت نفت در معاملات امروز 55 سنت کاهش یافت و 56.55 دلار در هر بشکه فروخته یافت....
اتاق نیوز - پس از انتشار آمار افزایش شدید محصولات فراوری شده پالایشگاهی و تقویت دلار، قیمت نفت در معاملات امروز 55 سنت کاهش یافت و 56.55 دلار در هر بشکه فروخته یافت.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از رویترز، پس از انتشار آمار افزایش شدید محصولات فراوری شده پالایشگاهی که کاهش شدید صادرات نفت عربستان را تحت تاثیر قرار داد، قیمت نفت در معاملات امروز کاهش یافت.

همچنین تقویت ارزش که به بیشترین میزان سه ماه گذشته رسید و نیز انتظار افزایش عرضه نفت ایران بعد از توافق هسته‌ای، امروز هر بشکه نفت برنت با 55 سنت کاهش 56.55 دلار در هر بشکه فروخته شد. این نوع نفت هفته گذشته 3 درصد و این ماه تاکنون 10 درصد کاهش یافته است.

نفت خام آمریکا نیز 26 سنت کاهش یافت و 50.63 دلار در هر بشکه فروخته شد.

قیمت نفت برای سومین هفته متوالی به علت پیش‌بینی افزایش صادرات نفت ایران کاهش یافته است.

سرمایه‌گذاران نگران یک فزونی عرضه بزرگ برای نفت خام در بازارها هستند که ذخایر نفتی را به سطحی بی سابقه رسانده است.

بر اساس آمارهای رسمی، صادرات نفت عربستان در ماه می علی رغم تولید بی سابقه بیش از 10 میلیون در روز به کمترین رقم از ماه دسامبر برابر با 6.935 میلیون بشکه در روز رسید. این رقم در ماه آوریل برابر با 7.737 میلیون بشکه در روز بوده است.

بر اساس آمارهای بیکر هیوز، در امریکا نیز، علی‌رغم دو هفته افزایشی، 7 سکوی حفاری امریکا در هفته گذشته از فعالیت خارج شده است.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید