Performancing Metrics

مسئولیت قیمت گذاری تابلوهای فرش به اتحادیه واگذار شود/ بازار فرش ماشینی در آستانه کاهش قیمت ها | اتاق خبر
کد خبر: 123843
تاریخ انتشار: 30 تیر 1394 - 10:58
رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی و موکت تهران با ابراز گله از واگذاری مسئولیت قیمت گذاری تابلو فرش به کارخانه ها؛ اعلام کرد: متأسفانه اصناف در قیمت گذاری تابلوهای ف...
رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی و موکت تهران با ابراز گله از واگذاری مسئولیت قیمت گذاری تابلو فرش به کارخانه ها؛ اعلام کرد: متأسفانه اصناف در قیمت گذاری تابلوهای فرش نقشی ندارند و این اتحادیه درصدد در اختیار گرفتن مسئولیت نظارت بر نحوه قیمت گذاری این نوع کالاها است.
محمد هادی کمالیان در گفت و گو با اتاق نیوز افزود: نقشه، رنگ، اندازه و تعداد شانه از جمله مواردی است که در قیمت گذاری تاثیرگذار است و باید شرایطی فراهم شود که برخی تولیدکنندگان در قیمت گذاری ها سلیقه ای عمل نکنند. وی در بخش دیگری از صحبت های خود به نبود آمار دقیق از میزان صادارت فرش ماشینی اشاره کرد و گفت: صادارت فرش ماشینی  به صورت خودجوش توسط تولیدکننده انجام می شود و  طی سال های گذشته تولیدکنندگان بسیاری اقدام به واردات ماشین آلات پیشرفته کرده اند و در حال حاضر در این صنعت تولید از رونق قابل ملاحظه ای برخوردار است. ثبات قیمت فرش طی 2 سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی و موکت تهران در پاسخ به اینکه قیمت فرش های ماشینی و موکت دستخوش تغییر خواهد شد یا خیر؟ گفت: فضای بازار این صنف رقابتی است. 2 سال است که به دلیل کاهش تقاضا و تولید بالا قیمت ها تغییری نکرده است و در شرایط فعلی پیش بینی می شود که قیمت ها روند کاهشی داشته باشد.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید