Performancing Metrics

اعلام آمادگی روسیه برای همکاری با ایران برای مقابله با داعش | اتاق خبر
کد خبر: 124029
تاریخ انتشار: 30 تیر 1394 - 14:49
اتاق نیوز - وزارت امور خارجه اعلام تاکید کرد: مسکو آماده است تا همکاری‌های خود با ایران در زمینه مقابله با تروریسم، به ویژه مبارزه با گروه تروریستی داعش را تقویت کند....
اتاق نیوز - وزارت امور خارجه اعلام تاکید کرد: مسکو آماده است تا همکاری‌های خود با ایران در زمینه مقابله با تروریسم، به ویژه مبارزه با گروه تروریستی داعش را تقویت کند.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ایلیا روگاچف، مدیر بخش چالش‌ها و تهدیدات جدید وزارت امور خارجه روسیه در گفت‌وگو با ریانوستی تصریح کرد: ما می‌توانیم همکاری‌های خود با ایران را در زمینه مقابله با تروریسم و پیش از همه در منطقه خاورمیانه گسترش دهیم. سازمان‌های تروریستی از جمله داعش می‌توانند و باید هدف اصلی همکاری ما با ایران در این زمینه باشند. شورای امنیت سازمان ملل عصر روز دوشنبه با 15 رأی موافق و بدون مخالف قطعنامه‌ای را به تصویب رساند که موجب لغو قطعنامه‌های پیشین ضد ایرانی این نهاد و تحریم‌ها علیه تهران خواهد شد. به گزارش اسپوتنیک، این مساله می تواند منجر به نقش فعال‌تر ایران در تحولات منطقه‌یی شود. داعش یک گروه تروریستی است که پس به تصرف درآوردن بخش‌هایی از عراق و سوریه در سال گذشته در این مناطق اعلام حکومت کرد و قوانینی را برای نقاط تحت تصرف خود وضع کرده است.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید