Performancing Metrics

رزمایش امروز رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی | اتاق خبر
کد خبر: 124322
تاریخ انتشار: 31 تیر 1394 - 13:53
اتاق نیوز - فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش این رژیم تصمیم دارد امروز (چهارشنبه) رزمایش نظامی را برگزار کند که هدف از آن آمادگی جهت مقابله با هرگونه ح...
اتاق نیوز - فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش این رژیم تصمیم دارد امروز (چهارشنبه) رزمایش نظامی را برگزار کند که هدف از آن آمادگی جهت مقابله با هرگونه حمله موشکی به شهر قدس است.
به گزارش اتاق نیوز به نوشته روزنامه السفیر لبنان، رادیوی اسرائیل در خبری اعلام کرد: فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی که مسئولیت حفظ امنیت سرزمین‌های اشغالی را در زمان جنگ برعهده دارد، در جریان رزمایش امروز، سامانه هشدار سریع ویژه پرتاب موشک‌ و همچنین عملیات هشدار شخصی به تلفن‌های همراه اشخاص را آزمایش خواهد کرد. این رادیو هشدار داد صدای آژیرهای هشدار در مناطق مختلف شهر قدس و مجاور منطقه "معالی ادومیم" در حین اجرای رزمایش شنیده خواهد شد. این رزمایش در چارچوب تمریناتی است که ارتش و نیروهای امنیتی سالانه برای بالا بردن سطح آمادگی خود در شرایط اضطراری انجام می‌دهند. دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی معتقد است که جنبش حماس تعداد زیادی موشک‌ در اختیار دارد که می‌توانند شهر قدس اشغالی و شهرک‌های یهودی‌نشین در آن را هدف گیرند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید