Performancing Metrics

بیکاری؛ تهدیدات امنیتی در پی خواهد داشت | اتاق خبر
کد خبر: 124325
تاریخ انتشار: 31 تیر 1394 - 14:33
اتاق نیوز - عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف اهواز گفت: نبود واحدهای تولیدی، تسهیلات بانکی مناسب و بی توجهی مسئولین، جوانان این شهرستان را به سمت دستفروشی و قاچاق کالاهای غی...
اتاق نیوز - عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف اهواز گفت: نبود واحدهای تولیدی، تسهیلات بانکی مناسب و بی توجهی مسئولین، جوانان این شهرستان را به سمت دستفروشی و قاچاق کالاهای غیر استاندارد سوق داده است.
عبدالمجید وحیدی در گفت و گو با اتاق نیوز افزود: افزایش تعداد دستفروشان، اصناف را در تأمین هزینه های واحد صنفی و نیروی کار با مشکل روبرو کرده است و  کارفرما به ناچار باید با کارگر قطع همکاری کند. طبیعی است که خروج نیروی کار از بازار و افزایش جمعیت بیکاران می تواند امنیت شهرهای مرزی و کشور را تهدید کند. وی با اعلام اینکه نبود نگاه حمایتی، جوانان را ترغیب به فعالیت در شغل های کاذب کرده است، اظهار داشت: با توجه به گرمای بالای 50درجه اهواز در تابستان،صنوف می توانند 3 تا 4 ساعت مبادرت به فعالیت صنفی کنند. عضو اتاق اصناف ایران اضافه کرد: موازی کاری برخی دستگاه ها در برگزاری نمایشگاه ها، مشکل دیگر اصناف اهواز است و باید چاره ای برای آن اندیشید.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید