Performancing Metrics

مخالفین توافق ،عامل منفی بودن بورس بودند | اتاق خبر
کد خبر: 124708
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1394 - 11:48
اتاق نیوز - حدود 10 روز پیش مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 به نتیجه رسید؛ مذاکراتی که کارشناسان بسیاری پیش بینی می کردند نتیجه آن بهبود وضعیت بورس و افزایش ارزش پول ملی باشد...
اتاق نیوز - حدود 10 روز پیش مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 به نتیجه رسید؛ مذاکراتی که کارشناسان بسیاری پیش بینی می کردند نتیجه آن بهبود وضعیت بورس و افزایش ارزش پول ملی باشد. اما نتیجه بسیاری را شگفت زده کرد. بورس فردای مذاکرات سقوط کرد و قیمت طلا و ارز افزایش چشمگیری یافت. در این رابطه به سراغ محسن چمن آرا عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران رفتیم تا علت این موضوع را از وی جویا شویم.
چمن آرا در گفتگو با خبرنگار اتاق نیوز در تحلیل این موضوع اظهار داشت دلیل عمده واکنش بازار می تواند نقدینگی زیادی باشد که در دست عده ای وجود دارد و این افراد قصدشان تنش زایی در این بازارهاست و چون این افراد با دولت هماهمنگ نیستند بیشتر می خواهند ایجاد ناامیدی کنند. وی با تاکید بر اینکه بازارهای مالی در دست دولت است خواستار شفاف تر عمل کردن دولت شد و در ادامه تاکید داشت که باید  فروشنده ها و خریداران آنالیز شوند. عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران  با اشاره به اینکه توافق، موافقین و مخالفینی دارد افزود مخالفین با در دست داشتن رسانه های ملی به خصوص صدا و سیما قصد دارند فضایی باب میل خود ایجاد کنند.وی در ادامه تاکید کرد که دو روزنامه اقتصادی در تیترهایشان از روی خوش نشان ندادن مردم به توافقات صحبت کردند ولی باید بدانیم که مردم هوشیار هستند و این را هم باید در نظر گرفت که ما نباید در انتظار تغییرات حاصل از توافق عجله کنیم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید