Performancing Metrics

حمایت کلینتون از توافق هسته‌ای | اتاق خبر
کد خبر: 125060
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1394 - 11:33
اتاق نیوز - وزیر امور خارجه پیشین آمریکا ضمن حمایت از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت که اکنون اصلی‌ترین مسأله در خصوص این توافق اجرای آن است....
اتاق نیوز - وزیر امور خارجه پیشین آمریکا ضمن حمایت از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت که اکنون اصلی‌ترین مسأله در خصوص این توافق اجرای آن است.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 در این کشور روز شنبه در یک سخنرانی انتخاباتی حمایت خود از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 را که در 14 ژوئیه در وین حاصل شد اعلام کرد. وی در ادامه با تکرار این ادعا که ایران در فعالیت‌های هسته‌ای‌اش به دنبال سلاح بوده است، بیان کرد: کلید این توافق اجرای آن است. من به ایرانی‌ها اعتماد ندارم، هیچ‌کس نباید به آنها اعتماد کند اما این یک توافق واقع بینانه است که بر برنامه هسته‌ای تسلیحاتی آنها سرپوش می‌گذارد. این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با بیان این‌که ایران تهدیدی علیه اسرائیل است، گفت: زمانی که رئیس جمهور شوم قطعاً به این موضوع توجه خواهم کرد. باید به این مسأله توجه شود، هرچند که ما با ایران به یک توافق دست یافته‌ایم و این یک توافق ضروری است. وی همچنین تأکید کرد که از توافقی که رئیس جمهور آمریکا با ایران انجام داده است پشتیبانی می‌کند. غرب به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی در حالی چنین ادعای بی‌اساسی را مطرح می‌کند که ایران همواره تأکید می‌کند فعالیت‌های هسته‌ای‌اش ماهیت کاملاً صلح‌آمیز دارد و تهران تنها برای اهداف صلح‌آمیز شامل استفاده‌های پزشکی و تولید برق برنامه هسته‌ای‌اش را دنبال می‌کند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید