Performancing Metrics

مجلس نهم یکی از فعال‌ترین مجالس پس از استقرار نظام اسلامی است | اتاق خبر
کد خبر: 126309
تاریخ انتشار: 8 مرداد 1394 - 16:32
اتاق نیوز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نهم بنا به نظر کارشناسی، یکی از فعال‌ترین مجالس پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و کمیسیون اجت...
اتاق نیوز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نهم بنا به نظر کارشناسی، یکی از فعال‌ترین مجالس پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و کمیسیون اجتماعی نیز در این زمینه فعالیت خوبی دارد.

شهروز افخمی امروز در نشست تخصصی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با کارگروه اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در هر شرایطی حمایت از اقشار آسیب‌پذیر وظیفه دولت و مسئولان است، اظهار داشت: حاکمیت باید حداقل‌های نیاز در زمینه امنیت و آرامش روانی و اجتماعی و تغذیه و درمان اقشار آسیب‌پذیر جامعه را فراهم کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حاکمیت در هر شرایطی موظف به حمایت از محرومان است و نباید از احوالات گروه‌های آسیب‌پذیر غافل بماند.

وی ادامه داد: کمیسیون اجتماعی مجلس در این زمینه با دستگاه‌های متولی امر ارتباط مستقیم و مستمر دارد و در این عرصه فعال هستند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نهم بنا به نظر کارشناسی، یکی از فعال‌ترین مجالس پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و کمیسیون اجتماعی نیز در این زمینه فعالیت خوبی دارد.

وی در ادامه با اشاره به نقش تبریز و آذربایجان در تاریخ ایران اسلامی گفت: این خطه همواره درخشش خاصی داشته و در دوران تاریک ستم‌شاهی گروه‌های مردم‌نهاد فعالیت خوبی داشته‌اند که الگویی برای سازمان‌های دولتی و اجتماعی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی فعالیت موسسات خیریه در تبریز و آذربایجان را قابل توجه و مهم دانست و افزود: در ایام مناسبتی خاص مانند ماه مبارک رمضان می‌توانیم نمود مناسبی از این برنامه‌ها را مشاهده کنیم.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید