Performancing Metrics

دوره آموزش بین المللی رایگان MBA برای دانشجویان | اتاق خبر
کد خبر: 126604
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1394 - 14:44
اتاق نیوز - دوره آموزش بین المللی رایگان MBA با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و سنجش بین المللی از سوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برگزار می‌شود....
اتاق نیوز - دوره آموزش بین المللی رایگان MBA با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و سنجش بین المللی از سوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برگزار می‌شود.
ثبت نام در دوره آموزش بین المللی MBA که به صورت رایگان برگزار می‌شود در گرایشهای تجارت الکترونیک،مدیریت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مدیریت معاملات املاک، کارآفرینی، سلامت،‌ مو و زیبایی از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آغاز شده است. این برنامه آموزشی با همکاری دانشگاه متروپولیتن کاردیف انگلستان، موسسهPEOPLE CERT، موسسه IDP استرالیا و با همکاری یونسکو تهیه و برگزار می‌شود. دانشجویان در این دوره، آموزش کامل MBA را به شکل تلفیقی از آموزش به شیوه حضوری و مجازی از سوی اساتید دانشگاه Cardiff Metropolitan دریافت خواهند کرد، همچنین دوره‌های آموزشی Prince2، استاندارد کیفیت ISO، آموزش آمادگی زبان انگلیسی و مهارتهای نرم مدیریتی در طی این دوره ارائه و آزمون‌های مربوطه جهت اخذ گواهینامه‌ها از شرکت‌کنندگان در دوره به عمل خواهد آمد. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت http://www.mbastudy.me مراجعه کنند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید