Performancing Metrics

ویندوز 10 رایگان برای محصولات ایسوس | اتاق خبر
کد خبر: 127016
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1394 - 09:28
اتاق نیوز - مایکروسافت از مدت ها قبل تاریخ عرضه رسمی نسخه جدید ویندوز را اعلام نمود و که کاربران می توانستند از 29 ماه جولای 2015 این نسخه را خریداری نمایند. ایسوس نیز برا...
اتاق نیوز - مایکروسافت از مدت ها قبل تاریخ عرضه رسمی نسخه جدید ویندوز را اعلام نمود و که کاربران می توانستند از 29 ماه جولای 2015 این نسخه را خریداری نمایند. ایسوس نیز برای کاربران خود یک امکان ویژه را فراهم نموده .این شرکت اعلام نموده کلیه کاربران محصولات این شرکت که از ویندوز نسخه اصلی بهره می برند می توانند به رایگان سیستم عامل دستگاه خود را به ویندوز 10 ارتقا دهند.
ایسوس یکی از شرکت هایی است که همواره به فکر ارتقا کیفی و کمی محصولات خود است از این رو این شرکت می کوشد تا روز به روز در رسیدن به این امر موفق باشد. اما این شرکت همزمان با اعلام رسمی شرکت مایکروسافت مبنی بر ارائه رسمی ویندوز 10 اعلام نموده است که تمامی کاربران محصولات این شرکت که محصولات آنها از سیستم عامل ویندوز نسخه دسکتاپ بهره می برند می توانند دستگاه خود را به رایگان به ویندوز 10 ارتقا دهند. از محصولاتی که شامل این بروزرسانی می شود می توان به نوت بوک ،کامپیوتر های رومیزی، کامپیوتر های یکپارچه (AiO) و محصولات 2 در یک، اشاره نمود. برای این منظور کافی است تا کاربران ایسوس به سایت رسمی این شرکت و صفحه محصول مورد نظر خود مراجعه کنند.  
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید