Performancing Metrics

iMac به زودی به روز خواهد شد | اتاق خبر
کد خبر: 127245
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1394 - 09:30
اتاق نیوز - اپل از آن جمله شرکت هایی است که کوچکترین تحرکاتش در بازار تجهیزات دیجیتال هم می تواند خبر ساز باشد. از طرفی آنها هرگز دوست ندارند برند معتبرشان، که می توان
اتاق نیوز - اپل از آن جمله شرکت هایی است که کوچکترین تحرکاتش در بازار تجهیزات دیجیتال هم می تواند خبر ساز باشد. از طرفی آنها هرگز دوست ندارند برند معتبرشان، که می تواند با یک بروز رسانی ساده میلیون ها کاربر را به سمت خود جلب کند، زیر سایه عنوان دیگری قرار داشته باشد.
دقیقا به همین دلیل است که بعد از گرد و خاک مایکروسافت در عرضه ویندوز 10 و پر شدن خبرگزاری ها از اطلاعات مربوط به دستگاه های جدید سامسونگ، اپل سعی دارد خود را به تیتر یک اخبار برساند. امروز معتبر ترین منتشر کننده اطلاعات کمپانی اپل اعلام کرد آنها قصد دارند مدل جدیدی از سری iMac را رونمایی کنند که از لحاظ کیفیت صفحه نمایش و پردازنده بسیار بهتر از نسل قبلی خواهد بود. MacRumors گزارش داده که iMac های جدید از نوعی مواد "LED فسفری" استفاده می کنند تا اشباع رنگ ها را بهبود دهند. همچنین تحلیلگران امنیتی KGI به عنوان یکی از معتبرترین منابع اخبار مربوط به اپل اعلام کرده اند: "ما باور داریم که اپل مدل های جدید از سری iMac را در سه ماهه سوم سال 2015 معرفی خواهد کرد و این دستگاه ها می توانند با قابلیت های جدید خود از جمله توان پردازشی بیشتر و کیفیت نمایشگر بالاتر، سود سالانه اپل را به شکل قابل توجهی افزایش دهند. همچنین پیش بینی می شود که پنل های جدید از مواد LED فسفری جدیدی به نام KSF استفاده خواهند کرد تا کیفیت رنگ های نمایش داده شده را بهبود دهند". تحلیلگران پیش بینی می کنند اپل بتواند تعداد قابل توجهی از مدل های جدید iMac را به فروش برساند. احتمال عرضه آنها در بازه زمانی خرید برای سال تحصیلی جدید می تواند باعث شود فروش iMac ها به یک میلیون دستگاه برسد. البته هیچ اطلاعاتی درباره افزایش وضوح iMac های 21.5 اینچی به 5K منتشر نشده است و اپل تا به حال تنها iMac های 27 اینچی را با کیفیت رتینا عرضه کرده. MacRumors عقیده دارد اپل منتظر است تا اینتل از پردازنده های جدید دسکتاپ رونمایی کرده و بروزرسانی های عمده را تا آن زمان به تاخیر انداخته است. استفاده از پردازنده های Skylake و Broadwell اپل را قادر خواهد ساخت تا تغییری اساسی در کل خانواده iMac ها به وجود آورد.  
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید