Performancing Metrics

کارگاه آموزشی ایران و مالزی با عنوان "مدیریت ریسک" برگزار می شود | اتاق خبر
کد خبر: 127485
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1394 - 08:49
اتاق نیوز – با همکاری خانه صنعت، معدن و تجات جوانان ایران و شرکت مشاوره و آموزش سیستم های مدیریت کاین کارگاه آموزشی با موضوع " مدیریت ریسک" نیمه دوم مهرماه در کشور مال...
اتاق نیوز – با همکاری خانه صنعت، معدن و تجات جوانان ایران و شرکت مشاوره و آموزش سیستم های مدیریت کاین کارگاه آموزشی با موضوع " مدیریت ریسک" نیمه دوم مهرماه در کشور مالزی برگزار خواهد شد.
به گزارش اتاق نیوز، در نشست بررسی اهداف برگزاری این سمینار، علی صدری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت: در این کارگاه علاوه بر معرفی فرصت های صادارت کالا به کشور مالزی و ارائه فضای دید مناسب و شناسایی ریسک ها در شرکت ها، جلسات تبادل نظر با مدیران ارشد شرکت های موفق این کشور خواهیم داشت. محمود اولیایی مدیر عامل شرکت کاین نیز با اعلام اینکه در دنیای مملو از عدم قطعیت، تصمیم گیری های مدیران ارشد سازمان ها همواره توأم با ریسک های متنوع است، اظهار داشت: بی شک مدیریت ریسک جزء جدایی ناپذیر برنامه های استراتژیک در دنیا می باشد و به همین جهت قصد داریم تا با برگزاری این سمینار استراتژی های تخصصی برای ارتقاء اثربخشی مجموعه های اقتصادی معرفی شود. لازم به ذکر است در پایان این سمینار 7روزه، به شرکت کنندگان گواهی دانشگاه تخصصی مدیریت ریسک handel group  اعطا خواهد شد. علاقمندان جهت ثبت نام می توانند با شماره تلفن های 88994451 و 88994452 تماس حاصل نمایند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید