Performancing Metrics

فشارهای غیرمتعارف مالیاتی کسب و کار صنوف را با مشکل روبرو کرده است | اتاق خبر
کد خبر: 130211
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1394 - 09:48
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: فضای مالیاتی کشور، مناسب نیست و فشارهای غیرمتعارف، وضعیت اصناف را دشوار و کسب وکار آنان را با مشکل روبرو کرده است....
اتاق نیوز - 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: فضای مالیاتی کشور، مناسب نیست و فشارهای غیرمتعارف، وضعیت اصناف را دشوار و کسب وکار آنان را با مشکل روبرو کرده است.
غلامرضا اسدالهی در گفت و گو با اتاق نیوز افزود: سیستم اقتصادی ما از منابع نفتی به سمت منابع غیر نفتی در حال حرکت است و هدف گذاری در منابع درآمدی باید کارشناسی شده باشد. درواقع این امور مالیاتی است که ما را به سمتی سوق می دهد تا این منابع محقق شود. وی ادامه داد: مقررات باید به درستی برای اصناف تدوین و تبیین شود؛ این درحالیست که پرداخت مالیات توسط مجموعه های مشمول انکارناپذیر است. اسدالهی با بیان اینکه در شیوه برخورد با اصناف باید تجدیدنظر شود، تصریح کرد: فشارهای غیرمتعارف، وضعیت اصناف را بحرانی کرده است و دولت  و مجلس باید در جهت رفع مشکلات این نهاد برنامه ارائه کنند. این عضو مجلس، راهکار مناسب حل و فصل اختلافات بین دولت و کمیسیون را استنباط درست از قوانین دانست. وی همکاری مناسب بین مجلس و دولت برای در پیش گرفتن یک چارچوب و راهکار عملیاتی در جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان را پیشنهاد کرد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید