Performancing Metrics

حمایت از تولیدات انبوه واحدهای کوچک | اتاق خبر
کد خبر: 130222
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1394 - 09:23
اتاق نیوز - مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید گفت: کسب و کارهای غیر انفرادی و تولیدات انبوه واحدهای کوچک در اولویت حمایت صندوق قرار می‌گیرند....
اتاق نیوز - مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید گفت: کسب و کارهای غیر انفرادی و تولیدات انبوه واحدهای کوچک در اولویت حمایت صندوق قرار می‌گیرند.
اصغر نوراله زاده اظهار کرد: رویکردی که در صندوق دنبال می‌کنیم بیشتر بر پایه حمایت از کسانی است که به صورت زنجیره‌ای تولید را سامان بدهند و به شکل انفرادی فعالیت نکنند. وی افزود: آنچه مدنظر ماست ایجاد یک شبکه تولیدی و تولید انبوه در واحدهای کوچک است. مثلا اگر قرار است مجسمه‌ای تولید شود این مجسمه در 10 واحد تولیدی ساخته شود و یک شبکه نیز مسوولیت طراحی، قالب سازی، مدل سازی، تولید و فروش آن را بر عهده بگیرد. به گفته نوراله زاده در کسب و کارهای انفرادی معمولا همه مراحل کار از طراحی، تامین مواد اولیه، آموزش،‌ بازاریابی و فروش برعهده خود فرد است و تجربه نشان داده که بعد از مدتی به شکست منجر شده و فرد نتوانسته محصولش را بفروشد اما اگر به شکل زنجیره‌ای عمل شود نتیجه لازم را به دنبال دارد. مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: کسانی که مدل‌های تولید زنجیره‌ای را ساماندهی کنند و به پایداری مشاغل و کسب وکارهای کمک کنند در اولویت حمایت صندوق قرار می‌گیرند. وی همچنین از اعطای تسهیلات ویژه به زنان کارآفرین و سرپرست خانوار خبر داد و گفت: خوشبختانه زنان از توانایی بالایی برای راه اندازی و مدیریت کسب و کار به ویژه کسب و کارهای خرد و خانگی برخوردارند از این رو تلاش کرده‌ایم تا مقدمات بازاریابی و به فروش رساندن محصولات تولیدی آنها را فراهم کنیم و در این راستا تسهیلات ویژه‌ای را برای کارآفرینان زن و زنان سرپرست خانوار نیز پیش بینی کرده‌ایم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید