Performancing Metrics

استیضاح وزیر اقتصاد به جلسه امروز بستگی دارد | اتاق خبر
کد خبر: 132558
تاریخ انتشار: 1 شهریور 1394 - 15:05
اتاق نیوز- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه امروز -  دوشنبه ( دوم شهریور) نمایندگان مجلس با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی تکلیف استیضاح طیب نیا مشخص خ
اتاق نیوز- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه امروز -  دوشنبه ( دوم شهریور) نمایندگان مجلس با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی تکلیف استیضاح طیب نیا مشخص خواهد شد. 
موسی الرضا ثروتی در گفت و گو با اتاق نیوز با اعلام اینکه عملکرد وزیر اقتصاد در خصوص پرونده شرکت پدیده شاندیز وموسسه مالی اعتباری میزان محل سوأل نمایندگان خواهد بود،اعلام کرد: موسسه میزان مبلغ 1350 میلیارد ریال را به صورت غیر قانونی در اختیار 13نفر قرار داده است که باید به این موضوع رسیدگی شود. وی تصریح کرد: استیضاح وزیر بستگی به جلسه فردا خواهد داشت و نمایندگان سوالاتی را از طیب نیا خواهند داشت.به طور حتم اگر نمایندگان از اظهارنظرهای وزیر قانع نشوند، نامه استیضاح وزیر اعلام وصول خواهد شد. این عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با بیان اینکه وزرای کشور و دادگستری در آستانه استیضاح قرار دارند؛ عنوان کرد: هفته آینده کمیسیون های مرتبط با فعالیت این دو وزیر عملکرد آنها را مورد بررسی قرار خواهند داد. ثروتی اعلام کرد که برخی نمایندگان طی نامه های جداگانه ای طرح استیضاح و سوال از وزیر صنعت،معدن وتجارت و وزیر راه مسکن وشهر سازی را نیز از رییس مجلس خواستار شده اند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید