Performancing Metrics

پاسخ رئیس بارسا به انتقال ۳۰۰ میلیون یورویی نیمار به من یونایتد | اتاق خبر
کد خبر: 133793
تاریخ انتشار: 4 شهریور 1394 - 14:18
اتاق نیوز - بارسلونا این روزها با شایعه پرقوتی روبه روست که ادعا دارد منچستر یونایند قصد دارد نیمار را به مبلغ ۳۰۰ میلون یورو خریداری کند....
اتاق نیوز - بارسلونا این روزها با شایعه پرقوتی روبه روست که ادعا دارد منچستر یونایند قصد دارد نیمار را به مبلغ ۳۰۰ میلون یورو خریداری کند.

در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد آمار نقل و انتقلات به شکل بسیار بزرگی بالا خواهد رفت.

ابعاد این شایعه روز سه شنبه خیلی بالا گرفت و اعلام شد شیاطین سرخپوش آماده خرید نیمار هستند و با این خرید رکوردی در دنیای فوتبال به جای گذاشته می شود که باور کردنی نیست، حالا رئیس باشگاه بارسلونا این شایعات را رد کرده است.

گفته شده شیاطین سرخپوش قصد دارند با خرید این بازیکن ۲۳ ساله برزیلی و با حضور او در لیگ برتر ، در بالاترین سطح قرار بگیرند.

اما جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا با رد همه شایعه‌ها گفت این باشگاه با این بازیکن برزیلی برای ۱۵ سال دیگر قرارداد دارد و امیدوار است نیمار در همین باشگاه بازنشسته شود.

بارتومئو با حضور در ایستگاه رادیویی کاتالونیا گفت: اینها همه شایعه هستند و آنچه دیگران می‌نویسند را نباید حتما باور کرد. چون چیزی وجود ندارد.

وی افزود: نیمار از بودن در بارسا خوشحال است و ما اصلا نمی خواهیم او برود.

رئیس باشگاه بارسلونا افزود: او بازیکن جوانی است و یک فوتبالیست جهانی در سطحی بالاتر از نرمال است. او به ما کمک کرده است تا بخش مهمی از موفقیت های اخیرمان را کسب کنیم. می‌خواهیم نیمار سال‌ها با ما بماند. سه سال، پنج سال، ۱۰ سال یا حتی ۱۵ سال.

منبع : مهر

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید