Performancing Metrics

بیمه تعاون استان کردستان در سنندج افتتاح شد | اتاق خبر
کد خبر: 142810
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1394 - 15:30
بیمه تعاون استان کردستان روز شنبه با حضور مدیرعامل بیمه تعاون کشور و جمعی از مسوولان استان کردستان افتتاح و راه اندازی شد....
بیمه تعاون استان کردستان روز شنبه با حضور مدیرعامل بیمه تعاون کشور و جمعی از مسوولان استان کردستان افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از ایرنا ، مدیرعامل بیمه تعاون کشور در آیین افتتاح این بیمه در سنندج، با اشاره به اینکه بیمه تعاون در سال 92 فعالیت های خود را در کشور آغاز کرده است گفت: هم اکنون کمتر از یک سال، 20 شعبه در سطح کشور تاسیس شده است. علی حبیب محمدی با اشاره به اینکه 20 نمایندگی نیز در سطح کشور دایر شده است، گفت: امید است تا سال آینده شعبات دیگری در سطح کشور دایر شود. وی هدف از تاسیس بیمه تعاون در کردستان را حمایت از بخش تعاون و ورود تعاون به بنگاه های مالی کشور، تحقق سیاست های اصل (44) قانون اساسی و عملی شدن منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد. وی با اشاره اینکه شرکت بیمه تعاون از اتحادیه ها و تعاونی های بزرگ تشکیل شده و در زمینه های مختلف به مردم خدمات ارایه می کند، افزود: بیمه تعاون در بخش های مختلف مانند بیمه کشتی ها و هواپیمایی فعالیت می کند. مدیرعامل بیمه تعاون کشور اظهار کرد: بمنظور معرفی بیمه تعاون خدمات مطلوب به اقشار مختلف مردم ارایه می شود در همین راستا ضرورت دارد که مردم از خدمات مطلوب این بیمه بهرمند شوند. حبیب محمدی با اشاره به اینکه هم اکنون فعالان بخش تعاون زیر پوشش بیمه تعاون قرار می گیرند، بر توسعه و گسترش پوشش بیمه تعاون برای آحاد جامعه تاکید کرد. وی ابراز امیدواری کرد: در سال های آتی بیمه تعاون بخوبی به مردم معرفی شود و پوشش بیمه ای در میان اقشار مختلف مردم گسترش یابد. وی با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی کردستان اولویت های ویژه دولت تدبیر و امید است، گفت: امید است بخش تعاون سیر صعودی خود را در کردستان طی کند و کردستان جزء استان های نمونه کشور باشد. وی با بیان اینکه بمنظور معرفی بیشتر این شرکت به مردم درصدد توسعه شبکه فروش هستیم، اظهار کرد: بیمه تعاون هم اکنون برای بیش از 200 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر در شعبات نمایندگی در سطح کشور اشتغالزایی ایجاد کرده است. حبیب محمدی بیان کرد: بیمه تعاون باوجود نوپا بودن، سال گذشته سود قابل توجهی حدود 70 درصد عاید سهامداران کرده است. وی افزود: بیمه تعاون کشور از بیمه مرکز موفق به اخذ رتبه توانگری یک شده است و کسب رتبه یک برای بیمه تعاون که شرکتی نوپاست امتیاز خوبی است. وی یادآورشد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان بورس کشور بر فعالیت های بیمه تعاون نظارت می کند.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید