Performancing Metrics

بیمه ها قدرتمندتر از وزارت بهداشت هستند | اتاق خبر
کد خبر: 143888
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1394 - 12:58
رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران، با انتقاد از عملکرد بیمه ها در پرداخت تعهدات شان، تاکید کرد: بیمه ها، سود پول هایی که می گیرند را، در محل هایی غیر از درمان هزینه می ک
رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران، با انتقاد از عملکرد بیمه ها در پرداخت تعهدات شان، تاکید کرد: بیمه ها، سود پول هایی که می گیرند را، در محل هایی غیر از درمان هزینه می کنند.
 دکتر غلامعلی عکاشه ظهر دوشنبه در نشست خبری بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران که قرار است از ۱۳ تا ۱۷ مهر ماه امسال در سالن همایش های برج میلاد برگزار شود، به وضعیت تعرفه های پزشکی و عملکرد بیمه ها اشاره کرد و گفت: تعرفه ها همچنان ناعادلانه است. زیرا، بر اساس اعلام بانک مرکزی و سایر دستگاه ها، نرخ تورم هر سال حداقل ۱۵ درصد رشد می کند. اما، تعرفه ها مربوط به ۲۰ سال قبل از است. وی با تاکید بر اینکه بیمه ها باید تمام خدمات درمانی را پوشش دهند، افزود: بیمه ها، سود زیادی که به دست می آورند را در محل هایی غیر از حوزه درمان صرف می کنند. عکاشه از سرمایه گذاری های اقتصادی، خرید ساختمان و...، به عنوان حوزه هایی نام برد که بیمه ها سود پول مردم را، آنجا سرمایه گذاری می کنند. رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران با انتقاد از بیمه ها که حق پزشکان و بیماران را نادیده می گیرند، اظهارداشت: متاسفانه بیمه ها، تعهدات شان را به موقع انجام نمی دهند. عکاشه با عنوان این مطلب که بیمه ها پول را می گیرند، تاکید کرد: بیمه ها، زیر بار تعهدات حداقلی نمی روند چون قدرتمندتر از وزارت بهداشت هستند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید