Performancing Metrics

سایپا به زودی خودرو جدید ساینا را به بازار عرضه می کند | اتاق خبر
کد خبر: 144410
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1394 - 16:19
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودرو جدید ساینا این گروه خبر داد و گفت: این خودرو به زودی برای فروش به مشتریان به بازار عرضه می شود....
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودرو جدید ساینا این گروه خبر داد و گفت: این خودرو به زودی برای فروش به مشتریان به بازار عرضه می شود.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از  ایرنا، مهدی جمالی روز سه شنبه در مراسم آغاز تولید انبوه خودرو ساندرو با همکاری شرکت رنو فرانسه در شرکت خودروسازی پارس خودرو، افزود: طراحی این خودرو با توانمندی های داخلی انجام شده و به زودی برای فروش به بازار عرضه می شود. وی در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محصولات سایپا تاکید کرد و اظهار داشت: به زودی مرکز مشتریان سایپا راه اندازی می شود تا این شرکت بتواند ارائه خدمت به مشتریان خود را با جدیت بیشتری دنبال کند. وی افزود: رضایت مشتریان یک برنامه مهم در گروه خودروسازی سایپا است و این شرکت در نظر دارد با ارائه خدمات به مشتریان خود خریداران نوع محصول و کیفیت آن را تعیین کنند. وی گفت: افزایش تولید در گروه خودروسازی سایپا یک برنامه راهبردی است و طی یک یا دو سال آینده مشتریان شاهد تحولات اساسی در زمینه تولید محصول در این گروه خواهند بود. وی اضافه کرد: این گروه در نظر دارد به منظور افزایش رضایتمندی تعیین زمان تحویل خودرو را به مشتریان محول کند تا آنان بتوانند نحوه پرداخت قیمت خودرو را نیز خودشان تعیین کنند. وی اظهار داشت: به همین منظور گروه خودروسازی سایپا لیزینگ تامین مالی توسط مشتریان را راه اندازی می کند تا این گروه بتواند با استفاده از روش های جدید محصولات خود را به مشتریان عرضه کند. وی گفت: این روش نوین به تولید کیفی محصولات و خدمات پس از فروش به مشتریان به صورت روزآمد تاکید دارد و ما درصددیم با استفاده از ظرفیت های همه ذینفعان خود آن طوری که انتظار مردم ایران است به تعهدات مان عمل کنیم. مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا گفت: پس از آغاز تولید خودرو ساندرو در شرکت پارس خودرو این شرکت در نظر دارد در مرحله بعد خودرو جدید ساینا را به بازار عرضه کند. وی در پایان بر حضور طرف های خارجی در بازار ایران آن را فرصت مناسبی دانست که در تولید مشترک به سرمایه گذاری های مشترک بیش از پیش توجه شود تا محصولات متنوع این شرکت با کیفیت بالایی به مشتریان عرضه شود.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید