Performancing Metrics

ماجرای گاف مدیر فرانسوی در پلمپ شرکت آب معدنی دماوند | اتاق خبر
کد خبر: 146746
تاریخ انتشار: 7 مهر 1394 - 12:21
دبیرانجمن آب های معدنی و آشامیدنی ایران دلیل اصلی پلمپ خط تولید شرکت دماوند را سوءبرداشت مدیرعامل فرانسوی این مجموعه از متن اخطار وزارت بهداشت عنوان کرد....
دبیرانجمن آب های معدنی و آشامیدنی ایران دلیل اصلی پلمپ خط تولید شرکت دماوند را سوءبرداشت مدیرعامل فرانسوی این مجموعه از متن اخطار وزارت بهداشت عنوان کرد.
پیمان فروهر در گفت و گو با اتاق نیوز دلیل اصلی ممنوعیت فعالیت کارخانه آب معدنی دماوند را تشریح کرد. وی گفت: چندی پیش مسئولان وزارت بهداشت متن اخطار توقف خط تولید آب معدنی دماوند را به این مجموعه اعلام کردند.مدیرعامل فرانسوی این شرکت به اشتباه برداشت کرد که طبق این دستور می تواند محصولات قدیمی خود را به بازارعرضه کندو تنها باید خط تولید را متوقف کند. بنابراین محصولات داخل انبار وارد بازار شد و این اتفاق منجر به اطلاع رسانی دولت به عموم مردم مبنی بر اینکه محصول این کارخانه غیربهداشتی است؛ شد. فروهر با بیان این که سوءبرداشت مدیرعامل فرانسوی تنها مشکل شرکت دماوند نیست، افزود: در حق شرکت دماوند اجحاف شده است و شرایط به نحوی شده است که مسئولان این برند نمی توانند از حق و وحقوق خود دفاع کنند. وی پلمپ شرکت دماوند را غیر قانونی دانست و اعلام کرد: دماوند یک سال است که خط تولید خود را از آب معدنی به آب آشامیدنی تغییر داده است و تخلفات ذکر شده به هیچ وجه بر شرکت دماوند وارد نیست. فروهرافزود: مستندات و مدارک بسیاری برای دفاع از حقوق این مجموعه  آماده شده است که طبق آن پارامتری که نشان دهد دماوند مرتکب تخلفی شده است را زیرسوال می برد. وی تصریح کرد: سازمان غذا و دارو بدون درنظر گرفتن این موضوع که شرکت دماوند حدود یک سال است کاملا قانونی از آب معدنی به آب آشامیدنی خط تولید خود را تغییر داده است برخی برمشکلاتی همچون میزان نیترات موجود در آب دامن زده اند. وی در رابطه با پلمپ شدن 12 برند دیگر آب معدنی اعلام کرد: به احتمال قوی مشکلاتی همچون میزان نیترات در آب منجر به تعطیلی این کارخانه ها شده است. با توجه به این که حدود 150 واحد در این صنعت فعالیت می کنند این که تنها 12 مورد تخلف پیدا شده است می توان به این صنعت نمره قابل قبولی داد. دبیرانجمن آب های معدنی و آشامیدنی ایران در ادامه افزود: حداقل شانسی که این شرکت های ایرانی داشته اند این است که به دلیل اشراف به زبان فارسی؛  دچار سوتفاهم نشده اند!
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید