Performancing Metrics

طوفان بورس تایوان را درنوردید | اتاق خبر
کد خبر: 146819
تاریخ انتشار: 7 مهر 1394 - 14:28
بورس تایوان طی یک اعلامیه رسمی روز دوشنبه و سه شنبه را به دلیل خطر نزدیک شدن طوفان دوجوئان تعطیل کرد. ...
بورس تایوان طی یک اعلامیه رسمی روز دوشنبه و سه شنبه را به دلیل خطر نزدیک شدن طوفان دوجوئان تعطیل کرد.

به گزارش اتاق نیوز، بورس تایوان به دلیل نزدیک شدن طوفان دوجوئان به این کشور، دو روز کاری دوشنبه و سه شنبه  را تعطیل اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، بورس آتی تایوان نیز روز سه شنبه تعطیل خواهد بود.

این در حالی است که تمامی مدارس و ادارات دولتی و غیر دولتی نوبت صبح نیز تعطیل خواهند بود. در حالی که بازار ارز خارجی این کشور نیز در نوبت صبح تعطیل خواهد بود اما بعد از ظهر ، به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

این طوفان که درحال تقویت در اقیانوس آرام است و بادهایی به سرعت 209 کیلومتر در ساعت دارد، ساعت 6:30 روز یکشنبه به وقت گرینویچ در 560 کیلومتری جنوب شرقی تایوان و در 350 کیلومتری جزیره ایشیگاکی در جنوب ژاپن قرار داشت.

به گفته سخنگوی اداره هواشناسی تایوان این طوفان جزء طوفان ‌های متوسط به بالا و درحال تقویت است.

شرکت ‌های کشتیرانی فعال در دو جزیره تایوان در دریای فیلیپین برنامه ‌های گردشی خود را سرعت داده ‌اند زیرا از یکشنبه شب رفت و آمد دریایی در این مناطق به حالت تعلیق در می ‌آید. به گفته اداره گردشگری نزدیک به 3 هزار نفر از این دو جزیره تخلیه شده ‌اند.

این طوفان اواسط روز دوشنبه به جزیره ایشیگاکی می‌رسد و از روز سه‌شنبه چین را در می‌نوردد.

اداره هواشناسی ژاپن هم هشدار داده است این طوفان ممکن است موج هایی به ارتفاع 13 متر ایجاد کند و در باره احتمال وقوع رانش زمین هشدار داده است.به گفته شرکت‌های هواپیمایی ژاپن از هم اکنون دست کم 3 پرواز لغو شده است

 منبع: سنا

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید