Performancing Metrics

ساخت "بالتازار" در زمستان فیلمبرداری خواهد شد! | اتاق خبر
کد خبر: 148421
تاریخ انتشار: 12 مهر 1394 - 09:28
تهیمنه میلانی کارگردان مطرح سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی «برنا»، در ارتباط با آخرین فعالیت فیلمسازی خود، اظهار داشت: علاقه زیادی به ساخت یکی از فیلمنامه های خو
تهیمنه میلانی کارگردان مطرح سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی «برنا»، در ارتباط با آخرین فعالیت فیلمسازی خود، اظهار داشت: علاقه زیادی به ساخت یکی از فیلمنامه های خود که در ژانر دفاع مقدس داستان و قصه خود را روایت می کرد، داشتم که متاسفانه شرایط برای ساخت آن به علت برخی از مسائل مهیا نشد.
وی در ادامه اضافه کرد: برای ساختن این سناریو بازیگر ها و عوامل را انتخاب کرده بودیم و حتی لوکیشن های را با کمک احمدرضا درویش توانستیم، پیدا کنیم، واقعا باید از زحمات و تلاش های که کارگردان فیلم سینمایی "رستاخیز"  نهایت تشکر و قدر دانی را به عمل بیاورم، چرا که وی کمک بسیار زیادی به من در جهت ساخت این سناریو کرد. کارگردان "آتش بس 2" با تاکید بر اینکه خیلی از مسئولان حوزه هنری هم از ساخت فیلمنامه وی استقبال می کردند، خاطر نشان کرد: فیلمنامه به لحاظ قصه گویی و جذابیت به قدری از کیفیت بالای بهره می برد که خود مدیران ومسئولان حوزه هنری هم تمایل زیادی از خود برای ساخت این سناریو نشان می دادند. میلانی خبر از ساخت فیلمنامه ای که نام اولیه آن "بالتازار" هست، داد و گفت: علاقه زیادی هم به ساخت "فری کثیف" داشتم که فعلا امکان ساخت آن مقدور نیست، ولی احتمالا در فصل زمستان ساخت سناریو بالتزار" را شرو ع کنم. همچنین دو نمایشنامه هم برای اجرا در دست دارم.

sa

وی گلایه های هم از فاضی مجازی به عمل آورد و تصریح کرد: واقعا خیلی از  مطالب را به نقل از من در فضای مجازی منتشر منتشر می کنند که جدیدا 2 نمونه آن را متوجه شده ام و جالب تر از هم ری اکشن های که در این زمینه وجود دارد، توجه من را معطوف به خود کرده،. در صورتی که من نسبت به اتفاق مربوطه بی خبر  یا بی اطلاع بوده ام. این فیلمساز در پایان اشاره ای هم به برخی از فشاره های که برای عدم فعالیت های وی اعمال می شود، گفت: واقعا اگر عده یا جریان خاصی تصور می کنند که با تهدید های خود از فعالیت های یک فیلمساز جلوگیری می کنند، کاملا در اشتباه هستند، چرا که این دسته از افراد به علت اینکه در مقابل کلام وسخن شما، پاسخی برای عرضه ندارند، مجبور به انجام این قبیل از کارها می شوند. چندی قبل اتفاق های خاصی برای من رخ می داد که بخشی از آرامش زندگی من را برهم زده بود،  خوشبختانه با پیگیری ها رییس سازمان سینمایی شخص حجت الله ایوبی و همسر خودم توانستیم این افراد را به دادگاه بکشانیم و جرم آنها را اثبات کنیم. در هر صورت زندگی شخصی من ریل عادی و معمولی تقریبا ندارد، هر چند که خیلی سالم و متعد نسبت به مسائل خانوادگی به امورات خود رسیدگی می کنیم.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید