Performancing Metrics

پرواز گرگان – قزاقستان حلقه مفقوده استان | اتاق خبر
کد خبر: 149746
تاریخ انتشار: 13 مهر 1394 - 15:18
به گزارش اتاق نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی گرگان، نشست هم اندیشی بین هیات رئیسه و سرکنسول قزاقستان در استان گلستان، به میزبانی ا...

به گزارش اتاق نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی گرگان، نشست هم اندیشی بین هیات رئیسه و سرکنسول قزاقستان در استان گلستان، به میزبانی اتاق گرگان تشکیل شد.

رمضان بهرامی رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی گرگان بیان داشت: از مسئولان کشور قزاقستان درخواست مساعدت و همکاری نسبت به پرواز قزاقستان - گرگان را داریم.

وی افزود: با عنایت به موضوعاتی از قبیل سکونت  6 هزار نفر قزاق در استان گلستان، اشتغال،  تولید محصولات با کیفیت و ایجاد رونق اقتصادی این پرواز را الزامی و مهم بوده که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

بهرامی اظهار داشت: یکی از شرکت های هواپیمایی جهت پرواز مذکور اعلام آمادگی نموده و اتاق نیز پیرو اجرای این موضوع کمال همکاری را میسر خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی گرگان، حضور کنسولگری قزاقستان در استان گلستان را  اتفاقی مثبت دانست و اشاره کرد: ارتباط تجاری با کشور قزاقستان از اولویت های  اتاق می باشد.

معروف اونطلب سرکنسول قزاقستان در این جلسه گفت: پیگیری ها برای پرواز قزاقستان – گرگان در حال انجام می باشد و مسئولان نیز نسبت به این موضوع تمایل دارند.

وی افزود:ارتباط با استان گلستان به لحاظ اشتراکات موجود، بسیار راهبردی و  با اهمیت می باشد که باید مورد بررسی و حمایت قرار گیرد.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید