Performancing Metrics

صنعتگران در شرایط تحریم هم پرتلاش ظاهر شدند | اتاق خبر
کد خبر: 150582
تاریخ انتشار: 15 مهر 1394 - 11:22
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این چند سال که فشار تحریم شدید بود صنعتگران با تکیه بر دانش و تجربه خود پرتلاش ظاهر شدند....
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این چند سال که فشار تحریم شدید بود صنعتگران با تکیه بر دانش و تجربه خود پرتلاش ظاهر شدند.

به گزارش اتاق نیوز از از شاتا، محمدرضا نعمت زاده در بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران، افزود: هر سال شاهد پیشرفت های جدید در بخش صنعت هستیم. وی با دعوت از همه صنعتگران، دانشجویان و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه، افزود: این نمایشگاه بیشتر شامل ماشین آلات صنعتی و ابزار اتوماسیون است و آنچه ملاحظه می شود این است که هر سال پیشرفت داریم. وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نامه وزرا به رییس جمهور، بیان داشت: رییس جمهور از وزیر امور اقتصاد و دارایی گزارشی خواسته بود و وی نیز گزارشی را آماده کرد که ما نیز به عنوان بخشی از اقتصاد آن را امضا کردیم. نعمت زاده در خصوص علل امضای نامه توسط وزیر دفاع، خاطرنشان کرد: در گذشته برخی از شرکت ها را بابت رد دیون به وزارت دفاع واگذار کردند، براین اساس بسیاری از شرکت های زیرمجموعه وزارت دفاع و سازمان های بازنشستگی نیروهای مسلح از سهامداران عمده بورسی هستند. وی ادامه داد: در رابطه با برنامه های در دست اقدام، رییس جمهور جلساتی را با همکاران اقتصادی گذاشته که امیدواریم به نتایج مثبت و تحولی جدید با توجه به شرایط موجود برسیم.

منبع : ابرنا
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید