Performancing Metrics

حزب‌الله لبنان حضور نظامی روسیه در سوریه را تایید می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 151345
تاریخ انتشار: 15 مهر 1394 - 17:15
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که این حزب حضور نظامی روسیه در سوریه را برای مبارزه با گروه‌های تروریستی تایید می‌کند....
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که این حزب حضور نظامی روسیه در سوریه را برای مبارزه با گروه‌های تروریستی تایید می‌کند.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از سایت اینترنتی النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: ما به عنوان حزب الله حضور نظامی روسیه با تمام امکاناتش برای مقابله با تروریسم تکفیری در سوریه و عراق را بدون هیچ محافظه کاری تأیید می‌کنیم چراکه می‌دانیم حملات روسیه کسانی را هدف قرار می‌دهد که زندگی مردم ما در منطقه را به خطر می‌اندازند. وی گفت: غرب و در رأس آن آمریکا همان کسانی هستند که موجب گسترش تروریسم تکفیری در منطقه شده‌اند. حملاتی که علیه تروریسم تکفیری صورت گرفته به دست محور مقاومت انجام شده است. محور مقاومت همان طرفی است که تکفیری‌ها را از لبنان بیرون کرد. قاسم درباره اوضاع داخلی لبنان نیز گفت: ما خواهان اجرای نتایج مذاکرات حزب الله و جریان المستقبل و مذاکرات ملی برای حل و فصل اوضاع لبنان و از سر گیری فعالیت دولت هستیم. باید برای برداشتن موانع از سر راه دولت جهت انجام فعالیت خود تلاش کنیم. اگر لبنانی‌ها خود به آینده و حل مشکلاتشان فکر نکنند هیچ کسی به فکر آن‌ها نمی‌افتد پس باید از این مرحله حساس برای حل مشکلات داخلی خود استفاده کنند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید