Performancing Metrics

نشست روز ملی استاندارد در ایلام برگزار شد | اتاق خبر
کد خبر: 154265
تاریخ انتشار: 22 مهر 1394 - 14:56
نشستی به مناسبت روز ملی استاندارد، با حضور استاندار، مقامات استانی و کشوری در استان ایلام برگزار شد و رئیس این اتاق گفت: نشان استاندارد فقط یک نشان تزیینی نیست بلکه ن...

نشستی به مناسبت روز ملی استاندارد، با حضور استاندار، مقامات استانی و کشوری در استان ایلام برگزار شد و رئیس این اتاق گفت: نشان استاندارد فقط یک نشان تزیینی نیست بلکه نشانگر تایید سلامت و کیفیت کالاست.

 شعبان فروتن تصریح کرد: ترویج فرهنگ استاندارد نیازمند عزم جدی است و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت داشته باشند.

فروتن تاکید کرد: اعمال قوانین استاندارد تنها بر عهده اداره استاندارد نیست و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در تحقق این امر مشارکت کنند.

رئیس اتاق ایلام به موضوع نظارت بر کیفیت کالاهای صادراتی از مرز بین المللی مهران استان ایلام به کشور عراق اشاره کرد و افزود: بخش خصوصی به ویژه تجار و بازرگانان فعال در این استان همواره تلاش کرده اند که کالای با کیفیت به بازار عراق صادر کنند.

فروتن همچنین بر ضرورت توسعه مرزهای رسمی بین استان ایلام و کشور عراق تاکیدکرد و گفت: این استان دارای طولانی‌ترین مرز مشترک با عراق بوده و امنیت مطلوبی در طول نوار مرزی برقرار است و بخش خصوصی آمادگی لازم را در خصوص تامین کالا در مرزهای جدید برای بازار کشور همسایه دارد.

وی گفت: انتظار بخش خصوصی استان ایلام از مسئولان استانی و کشوری این است که زمینه لازم را برای فعال سازی دو مرز در هلاله شمالی ایلام و چم سری دهلران فراهم کنند.

وی تاکید کرد: بازار عراق تشنه کالای ایرانی است و ما باید تلاش کنیم که با ایجاد مجاری جدید با کشور همسایه درهای جدیدی را به روی اقتصاد خود بگشاییم.

منبع: اتاق ایران

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید