Performancing Metrics

آیا ایران می‌تواند مقصد اصلی گردشگری 2016 شود؟ | اتاق خبر
کد خبر: 157846
تاریخ انتشار: 29 مهر 1394 - 09:48
روزنامه دیلی‌میل انگلستان در گزارشی نوشته است: «توافق تاریخی ایران با 6 قدرت جهان به حرکات مثبتی در خاورمیانه انجامیده است.» این روزنامه، توافق هسته‌ای را مقدمه‌ای...

روزنامه دیلی‌میل انگلستان در گزارشی نوشته است: «توافق تاریخی ایران با 6 قدرت جهان به حرکات مثبتی در خاورمیانه انجامیده است.» این روزنامه، توافق هسته‌ای را مقدمه‌ای برای توسعه صنعت گردشگری ایران دانسته و چشم‌انداز آن را بررسی کرده است. »

براساس این گزارش، ایران در روزهای آینده از یک بسته سرمایه‌گذاری شامل 1300 پروژه برای جذب ‌سرمایه‌گذاری‌های خارجی و تقویت صنعت گردشگری خود رونمایی خواهد کرد. دیلی میل همچنین تاکید کرده است با بهبود روابط میان ایران و غرب‌، اکنون سواحل‌، معماری اسلامی فوق‌العاده و غذاهای باورنکردنی ایرانی می‌توانند این کشور را در میان «پربازدیدترین مقاصد گردشگری جهان در سال 2016» قرار دهند. این گزارش همچنین به سخنان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اشاره کرده و نوشته است سیاست‌های اعتدالی حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران و تسهیل قوانین مربوط به صدور روادید، درهای ایران را به سوی گردشگران خارجی می‌گشاید. دیلی‌میل در ادامه گزارش خود آورده است: «رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران از سونامی حضور گردشگران خارجی در ایران صحبت کرده، اگرچه وزارت امور خارجه آمریکا هنوز به مسافرانش هشدار می‌دهد که با دقت، خطر سفر به ایران را در نظر بگیرند.» این گزارش ضمن بیان اینکه ایران در سال 2014 پذیرای پنج میلیون گردشگر از سراسر جهان بود که در نهایت درآمد 5/ 7 میلیارد دلاری را برایش به ارمغان آورد، به معرفی جاذبه‌های گردشگری کشورمان و تشویق گردشگران به ورود به ایران پرداخته است.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید