Performancing Metrics

شرکت‌های نفت و گاز روسیه آماده بازگشت به ایران هستند | اتاق خبر
کد خبر: 158124
تاریخ انتشار: 29 مهر 1394 - 21:00
وزیر انرژی روسیه از آمادگی بازگشت شرکت‌های نفت و گاز این کشور به ایران خبر داد و گفت: روابط اقتصادی تهران- مسکو در دوران پساتحریم توسعه می‌یابد....
وزیر انرژی روسیه از آمادگی بازگشت شرکت‌های نفت و گاز این کشور به ایران خبر داد و گفت: روابط اقتصادی تهران- مسکو در دوران پساتحریم توسعه می‌یابد.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از مهر، بیژن زنگنه امروز در دیدار با الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه با اشاره به علاقه مندی ایران به توسعه روابط با روسیه گفت: ایران و روسیه هر دو دارای منابع عظیم نفت و گاز هستند و حجم زیادی از آن را به بازار صادر می‌کنند که به همین دلیل روابط دو کشور می‌تواند در حوزه انرژی گسترش پیدا کند. وزیر نفت تاکید کرد: مذاکرات دو کشور همیشه مفید و موثر بوده و امیدواریم مذاکرات امروز نیز به خصوص در بخش نفت موثر باشد. الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه هم با اشاره به روابط تاریخی دو کشور در گذشته اظهار داشت: در این سفر تعداد زیادی از بزرگترین شرکتهای روسی در بخش نفت و گاز، حمل و نقل و ارتباطات و ... در ایران حضور پیدا کرده اند. این مقام روس با بیان اینکه همکاری تجاری و اقتصادی بین ایران و روسیه افزایش می یابد، بیان کرد: برگزاری این جلسه در گسترش روابط ایران و روسیه موثر باشد. وزیر انرژی روسیه همچنین به دیدار صبح امروز خود با محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: در این دیدار دو طرف زمینه های گسترش روابط دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید