Performancing Metrics

اروپایی ها به صنعت پتروشیمی ایران بازمی گردند | اتاق خبر
کد خبر: 158314
تاریخ انتشار: 29 مهر 1394 - 22:23
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: بسیاری از شرکتهای بزرگ اروپایی و آسیایی آماده بازگشت به طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی ایران در دوران پساتحریم هستند....

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: بسیاری از شرکتهای بزرگ اروپایی و آسیایی آماده بازگشت به طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی ایران در دوران پساتحریم هستند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا عباس شعری مقدم افزود: خوشبختانه فضای کشور برای سرمایه گذاری مناسب است و در صورت لغو کامل تحریم های اعمال شده علیه کشورمان، بزرگان صنعت پتروشیمی جهان به ایران باز خواهند گشت. وی ادامه داد: در مذاکره با شرکت های خارجی تاکید داریم افزون بر سرمایه گذاری باید این شرکت ها در انتقال فناوری و توسعه دانش فنی نیز با شرکت های ایرانی همکاری داشته باشند. شعری مقدم، گفت: برنامه ریزی های بسیار خوبی برای تسهیل سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران با هدف ایجاد یک جهش بزرگ در این صنعت انجام شده، از این رو از سرمایه گذاران ایرانی و خارجی برای سرمایه گذاری دعوت می کنیم. مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری موفق کنگره راهبردی نفت و نیرو، اظهار داشت: برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی با حضور کارشناسان و مدیران ارشد انرژی ایران و جهان سبب افزایش سطح همکاری ها و تعامل میان شرکت های ایرانی و خارجی می شود.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید