Performancing Metrics

ترافیک نیمه‌سنگین در تمامی بزرگراه‌های تهران | اتاق خبر
کد خبر: 166773
تاریخ انتشار: 18 آبان 1394 - 10:05
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون بار ترافیک در تمامی بزرگراه‌های تهران نیمه‌سنگین است و در معابر داخلی و مرکزی شهر تردد تقریباً روان است....

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون بار ترافیک در تمامی بزرگراه‌های تهران نیمه‌سنگین است و در معابر داخلی و مرکزی شهر تردد تقریباً روان است.

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد آخرین وضعیت ترافیکی معابر مرکزی و بزرگراهی تهران بزرگ اظهار داشت: در حال حاضر در تمامی بزرگراه‌های شهر تهران ترافیک نیمه‌سنگین وجود دارد و بار بزرگراهی هنوز تخلیه نشده است.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به معابر داخلی و مرکزی شهر تهران پرداخت و گفت: تقریباً بار صبحگاهی این معابر مرتفع شده و تردد تقریبا روانی را با توجه به بارندگی شاهد هستیم

این مقام ارشد راهور فاتب با توجه به سطح لغزنده معابر در تهران بزرگ به رانندگان توصیه کرد: که از عجله و شتاب بپرهیزند و با توجه کامل به جلو رانندگی کنند.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی با کلیه امکانات در معابر مرکزی و بزرگراهی تهران بزرگ حضور داشته و نسبت به مدیریت ترافیک تسهیل در تردد شهروندان می‌کوشد.

سرهنگ عابدی به رانندگان توصیه کرد: که در هنگام خرابی اتومبیل یا بروز تصادف خودروی خود را به کنار معابر هدایت کرده و از ایجاد ترافیک خودداری کنند.

منبع: فارس

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید