Performancing Metrics

استفاده از صفحه نمایش AMOLED در آیفون های آینده؟! | اتاق خبر
کد خبر: 177922
تاریخ انتشار: 7 آذر 1394 - 13:00
آیا دوره استفاده از تکنولوژی LCD در ساخت صفحات نمایش آیفون به پایان رسیده است ؟...

آیا دوره استفاده از تکنولوژی LCD در ساخت صفحات نمایش آیفون به پایان رسیده است ؟

اتاق خبر - شایعاتی مطرح شده است که اپل قصد استفاده از صفحات AMOLED در آینده ای نزدیک را دارد.در همین راستا نظرسنجی ای انجام شده است که نتایج قابل توجهی را به همراه داشته است.

امروزه بسیاری از شرکت های ساخت تلفن همراه به استفاده از صفحات نمایش LED در ساخت تلفن های همراه خود روی آورده اند. که سامسونگ از سابقه دارترین شرکت ها در این زمینه است.اما اپل همچنان دلیلی برای استفاده از این نوع صفحه نمایش در محصولات خود نمی بیند.در سال های اخیر نقد هایی هم به کیفیت صفحه نمایش این غول تکنولوژی وارد بوده است اما اپل همه ی این ها را نادیده گرفته است.البته اخیرا بحث هایی مطرح شده است که ظاهرا قرار است اپل در آیفون 2018 خود از صفحات نمایش AMOLED  استفاده کند که معلوم نیست این حرف تا چه مقدار صحت دارد.در طی نظرسنجی ای از کاربران سوال شده است که آیا دوست دارند آیفون های آینده با صفحه نمایش های AMOLED تولید شود یا خیر که نتایج این نظر سنجی قابل تامل است.

حدود 62 درصد از کاربران حضور تکنولوژی های جدید درصفحه نمایش های ایفون را لازم دانسته اند و حدود 12 درصد از کاربران خود را علاقه مند به تکنولوژی LCD نشان داده اند که این نتایج نشان از این می دهد که دوره استفاده از این نوع صفحه نمایش دیگر رو به انقضا است و اپل باید فکر تازه ای بر دارد.البته حدود 25 درصد افراد حاظر در نظرسنجی هم بدون توجه به نام تکنولوژی اظهار کرده اند که موافق با صفحه نمایشی هستند که کیفیت بهتری را به همراه داشته باشد. در زیر میتوانید نتایج این نظرسنجی را به اختصار مشاهده نمایید.

منبع : بروزرسانی به نقل از Phonearena

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید