Performancing Metrics

پیش‎بینی می‎شود دولت بودجه سال 95 را 12 درصد کاهش دهد | اتاق خبر
کد خبر: 178848
تاریخ انتشار: 8 آذر 1394 - 19:28
نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: اعتباراتی برای طرح‎های در حال اتمام دیده شود تا آنها به بهره‎برداری برسند....

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: اعتباراتی برای طرح‎های در حال اتمام دیده شود تا آنها به بهره‎برداری برسند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، محمدتقی توکلی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سند بودجه کشور از 100 درصد اعتبارات 90 درصد در اختیار وزارتخانه و سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی کشور است و کمتر از 10 درصد این اعتبارات در اختیار استان‎هاست.

وی ادامه داد: چنانچه بخواهیم به رشد استانی برسیم و زیرساخت‎ها تأمین شود باید پیگیر اعتبارات جهانی، متفرقه و شناور باشیم که در اختیار دولت است.

این نماینده با بیان اینکه برخی از مدیران از این منابع خوب جذب کردند و توانستند علاوه بر ردیف‎های استانی، ملی و استانی شده، بخشی از اعتبارات خود را از محل اعتبارات متفرقه و شناور تأمین کنند، بیان کرد: می‎توان با استفاده از محل سایر منابع (اوراق مشارکت و اسناد خزانه‎ای) دیونی که ایجاد شده برای اجرای پروژه‎های بزرگ استان پرداخت شود تا در سال‎های آینده بخش مهمی از زیرساخت‎ها تأمین شود و بتوانیم قدم‎های بزرگی از لحاظ اقتصادی و فرهنگی در استان برداریم.

توکلی یادآور شد: پیش‎بینی می‎شود دولت بودجه سال 95 را انقباضی و 12 درصد کاهش دهد که باید سعی کنیم طرح‎هایی که در حال اتمام است با رایزنی، اعتبارات بهتری برای آنها دیده شود. طرح‎هایی که در حال احداث هستند و امکان به بهره‎برداری رسیدن آنها در امسال وجود دارد به سرانجام برسند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس بیان کرد: اگر قرار است اعتبارات کمتر شود برای طرح‏‎‎هایی باشد که می‎خواهد در سال‎های آینده به بهره‎برداری برسد، سال 95 سال خوبی برای بودجه استان باشد.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید