Performancing Metrics

برگزاری لیگ برتر فوتبال در تختی به چه قیمتی؟ | اتاق خبر
کد خبر: 181010
تاریخ انتشار: 10 آذر 1394 - 20:30
سازمان لیگ حرفه ای فوتبال که ریاست آن را مهدی تاج برعهده دارد چند سالی است بازی های تیم های پرسپولیس و استقلال مقابل رقبای تهرانی را در ورزشگاهی به غیر از ورزشگاه آزا

سازمان لیگ حرفه ای فوتبال که ریاست آن را مهدی تاج برعهده دارد چند سالی است بازی های تیم های پرسپولیس و استقلال مقابل رقبای تهرانی را در ورزشگاهی به غیر از ورزشگاه آزادی برگزار می کند.

اتاق خبر - این اقدام در راستای دادن امکان میزبانی به تیم های لیگ برتری همچون راه آهن،نفت تهران،سایپا و همچنین پیکان که در فصل گذشته در لیگ برتر حاضر بود، اجرایی شده است اما سوال اینجاست که ورزشگاه های اختصاصی تیم های معرفی شده آیا می توانند میزبانان خوبی برای دو تیم پرطرفدار پایتخت باشند. روز گذشته (دوشنبه) تیم پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی میهمان تیم نفت تهران بود و هواداران اندک این تیم که برای تماشای دیدار تیم محبوب شان به ورزشگاه تختی آمده بودند با مشکلاتی مواجه شدند که این مشکل به محل تردد بازیکنان به رختکن، محل وی‍‍‍‍ژه میهمانان و جایگاه خبرنگاران نیز منتقل شد. قرار گرفتن محل میهمانان وی‍ژه و جایگاه خبرنگاران در بین هواداران باعث شد در دیدار روز گذشته بین یکی از هواداران و خبرنگاران رسانه ها درگیری ایجاد شود که با دخالت سایر خبرنگاران ختم به خیر شد. البته از تکه پرانی های هواداران پرسپولیس به بازیکنان و میهمانان ویژه و بازیکنان ذخیره تیم نفت که به نوعی آزار کلامی به شمار می رود نیز نباید به آسانی گذشت. دسترسی به ورزشگاه مورد اشاره (تختی) که در شرق تهران واقع شده است بسیار دشوار است این ورزشگاه دریک محیط نظامی واقع شده و خیابان های اطراف آن اصلا گنجایش و پذیرش تردد خودروهای هواداران را ندارد حال در روزهای برگزاری این دیدارهای پرطرفدار چه بر سراهالی این مناطق می آید، بماند. به عنوان مثال از تقاطع اتوبان افسریه تا دوربرگردان برای رسیدن به ورزشگاه بیش از 30دقیقه به طول انجامید مسیری که پیمودن آن تنها 3 دقیقه زمان نیاز دارد، برتمامی این موارد باید بازگشت هواداران به مبادی اولیه را هم اضافه کرد و خود بخوانید حدیث مفصل از این مجمل. اما این تمامی ماجرا نبود و باید حوادث غیرمترقبه را نیز از نظر دور نداشت به طوری که روز گذشته یکی از هواداران پرسپولیس حاضر در سکوهای ورزشگاه تختی دچار عارضه قلبی شد و مسوولان اورژانس پس از زمان تقریبی 10 دقیقه رسیدن به سکو برای احیای این بیمار قلبی تلاش کردند. و در ادامه گفته شد این هوادار در آمبولانس احیا شده اما در بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرد. تیموری مسئول روابط عمومی هیأت فوتبال استان تهران درخصوص درگذشت هوادار پرسپولیس گفت: در اواسط نیمه نخست شخصی که 69 سال سن داشت به علت مشکل قلبی به بیمارستان انتقال داده شد که متاسفانه در حین انتقال ایست قلبی کرد و درگذشت. با این تفاسیر بهتر نیست مسوولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این تصمیم نه چندان کارشناسی شده تجدید نظرکرده و دستور فوق را لغو کنند تا علاوه بر فوتبال دوستان،شهروندان تهرانی ساکن در اطراف ورزشگاه هایی همچون تختی که شاید هیچ دخلی هم به فوتبال نداشته باشند با این مشکلات که فوتبال برسرآنان آورده دست به گریبان نباشند.

منبع: ایرنا
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید