Performancing Metrics

اعضاء ناتو به دنبال احیاء روابط با روسیه هستند | اتاق خبر
کد خبر: 181894
تاریخ انتشار: 11 آذر 1394 - 22:30
دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز پس از اجلاس وزراء خارجه کشورهای عضو در بروکسل از تصمیم این سازمان در آغاز به کار مجدد شورای مشترک ناتو و روسیه خبر داد...

دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز پس از اجلاس وزراء خارجه کشورهای عضو در بروکسل از تصمیم این سازمان در آغاز به کار مجدد شورای مشترک ناتو و روسیه خبر داد.

دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز از تصمیم این سازمان به برقراری مجدد روابط سیاسی در شورای مشترک ناتو و روسیه خبر داد.

«ینس استولتنبرگ» دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز پس از اجلاس وزراء امور خارجه کشورهای عضو در بروکسل در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره تصمیم این سازمان پیرامون آغاز به کار مجدد شورای مشترک ناتو و روسیه به اظهار نظر پرداخت.

استولتنبرگ در این باره به خبرنگاران گفت: ما در نشست بروکسل توافق کردیم که روابط  سیاسی با روسیه را حفظ کنیم.

دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ادامه داد: اعضاء دائم این اتحادیه به دنبال چشم انداز احیاء روابط ناتو و روسیه هستند.

وی در ادامه افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در نشست بروکسل، اعضاء به دنبال استفاده هر چه بهتر از شورای روابط ناتو-روسیه بوده تا از این طریق به همکاری های سیاسی خود با مسکو ادامه دهند.

ینس استولتنبرگ افزود: تاریخ اجلاس سران ناتو و روسیه بعداً اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید