Performancing Metrics

تنها 3 نفر در حادثه سقوط مینی‌بوس زنده ماندند | اتاق خبر
کد خبر: 181955
تاریخ انتشار: 12 آذر 1394 - 00:40
در پی حادثه دلخراشی که برای اتومبیل حامل زائران فریدونکناری اربعین حسینی رخ داد، تنها سه نفر تاکنون زنده ماندند و همچنین آب هراز اجساد بعضی زائران را با خود برده است....

در پی حادثه دلخراشی که برای اتومبیل حامل زائران فریدونکناری اربعین حسینی رخ داد، تنها سه نفر تاکنون زنده ماندند و همچنین آب هراز اجساد بعضی زائران را با خود برده است.

مینی‌بوس حامل زائران اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) از فریدونکنار ظهر امروز در محور هراز دچار سانحه شدید شد که در پی آن یک فاجعه رخ داده است.

با احتساب راننده 19 نفر سرنشین این مینی‌بوس بودند که تاکنون فوت هشت نفر از آنان قطعی شده و به نظر می‌رسد فقط سه نفر بازمانده این حادثه تلخ هستند.

این اتومبیل عمومی پس از حرکت از تهران در محور هراز و نرسیده به منطقه گزنک در دره وانا دچار این سانحه شدید شد و به گواه حاضران در صحنه این خودرو متلاشی شده و در ته دره جا گرفته است.

گفته می‌شود بیشتر مسافران این مینی‌بوس از جوانان بودند که همگی از محلی‌ها و ساکنان روستای جزین از توابع بخش مرکزی شهرستان فریدونکنار هستند.

همگی مسافران مرد و تعدادی مجرد و البته بیشتر متاهل و دارای زن و فرزند هستند.

نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اورژانس، راهداری، پلیس‌راه، نیروی انتظامی و دیگر عوامل امدادی و خدماتی بر سر صحنه حضور دارند و به مصدومان کمک می‌کنند.

تعدادی از خانواده‌های بازماندگان نیز خود را با خودروهای شخصی به محل حادثه در وانای محور هراز رسانده‌اند.

رئیس شورای اسلامی روستای جزین در شهرستان فریدونکنار گفت: پلیس و نیروهای امدادی راه را بر مردم سد کرده‌اند و اجازه ورود به دره را به کسی نمی‌دهند و البته کار امدادرسانی و نظم منطقه به خوبی برقرار شده است.

علی نیکزاد در حالی که به شدت گریه می‌کرد و فریاد خدا خدا سر می‌داد، افزود: سه نفر از هم محلی‌ها را می‌بینم که خداروشکر زنده هستند و مداوا بر آن‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هشت نفر تاکنون به دیار باقی شتافتند و درد قضیه جایی برای ما بیشتر شده که تعدادی از اجساد را آب هراز با خود برده است.

نیکزاد از مفقود بودن دست کم هفت نفر خبر داد و اظهار کرد: مینی‌بوس تکه تکه شده و اثری از آن باقی نمانده است.

رئیس شورای اسلامی روستای جزین فریدونکنار گفت: 19 نفر مسافر این مینی‌بوس بیشتر از جوانان بودند و صحنه بسیار دلخراشی رقم خورده است که برای مردم فریدونکنار جز اندوه سنگین چیزی نماند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان نیز از اعزام اورژانس هوایی برای امدادرسانی به مصدومان حادثه خبر داد.

علی نوری‌پور از تلاش عوامل امدادی برای نجات مجروحان حادثه واژگونی مینی‌بوس زائران مازندرانی در محور هراز خبر داد و گفت: عوامل مختلف راهداری و امدادی هم‌اکنون در حال تلاش برای نجات جان مجروحان و بیرون آوردن پیکر جان‌باختگان هستند.

منبع: فارس

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید