Performancing Metrics

بی‌احتیاطی راننده کامیون 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت | اتاق خبر
کد خبر: 182355
تاریخ انتشار: 12 آذر 1394 - 10:30
مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در محور زنجان ـ قزوین بی‌احتیاطی راننده کامیون 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت....

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در محور زنجان ـ قزوین بی‌احتیاطی راننده کامیون 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت.

 مسعود خوشکام امروز از وقوع یک فقره تصادف در یکی از محورهای زنجان‌ خبر داد و با اشاره به اینکه این حادثه در محور آزادراه زنجان ـ قزوین به وقوع پیوسته است، اضافه کرد: محل دقیق سانحه کیلومتر 76 لاین شمالی این محور اعلام شده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه زمان وقوع سانحه 22 و 30 دقیقه روز گذشته بوده است، عنوان کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری پژو برخورد کرده است.

خوشکام علت حادثه را بی‌احتیاطی راننده کامیون اعلام و خاطر نشان کرد: نوع تصادف فوتی و جرحی است.

وی از مرگ دو نفر در این حادثه خبر داد و اضافه کرد: چهار نفر دیگر نیز در این سانحه مجروح شده که بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه مورد تصادف با حضور عوامل راهداری، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر پاکسازی شده است، تصریح کرد: هم‌اکنون موردی در ترددها مشاهده نمی‌شود و تردد در محورها به سهولت ادامه دارد.

خوشکام با بیان اینکه خواب‌آلودگی و خستگی از مهم‌ترین علل وقوع تصادفات در جاده‌های استان زنجان است، تاکید کرد: رانندگان درخواست می‌شود به هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

شایان ذکر است، طی روز گذشته و تنها 20 ساعت قبل از وقوع حادثه یاد شده در اثر وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور آزادراه زنجان ـ قزوین چهار دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد و موجب مجروح شدن پنج نفر شد.

این تنها موارد حوادث جاده‌ای در محور زنجان ـ قزوین طی روزهای گذشته نبوده و در بامداد روز سه‌شنبه نیز در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری پنج نفر از مسافران جان خود را از دست داده و جمعیت قابل توجهی مجروح شده‌اند.

گفتنی است، در هر سه حادثه مذکور که در کمتر از 48 ساعت در محور آزادراه زنجان ـ قزوین رخ داده است خواب‌آلودگی و بی‌احتیاطی رانندگان عامل اصلی در وقوع حوادث اعلام شده است.

 
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید