Performancing Metrics

۵ گزینه داخلی برای هدایت تراکتورسازی مشخص شد | اتاق خبر
کد خبر: 300117
تاریخ انتشار: 14 آذر 1394 - 16:57
با اتفاقی که در تمرین امروز تراکتورسازی رخ داد، تونی اولیویرا را باید از تراکتور رفتنی دانست.

به گزارش اتاق خبر، در پی ادامه یافتن اختلافات بین مدیران تراکتور و سرمربی پرتغالی تونی برای بار سوم از این باشگاه جدا می‌شود. او که امسال نتایج خوبی را با تیمش به دست نیاورده، مدام با سعید عباسی مدیر باشگاه در تقابل بوده و امروز با تمرین ندادن تیم تمایل خود را به جدایی علنی کرده است. تونی به عدم پرداخت مطالبات و بدقولی‌های مدیران تیم اعتراض دارد و مدیران نیز بابت نتایج ضعیف با وجود حضور ستاره‌های سرباز فوتبال ایران وی را سرزنش می‌کنند.
جالب اینکه خود عباسی در نیم فصل سال گذشته در یک اقدام ناگهانی تونی را جانشین رسول خطیبی کرده؛ مربی جوانی که یکی از 5 گزینه مورد نظر مدیرعامل تراکتور برای جانشینی تونی است.
عباسی می‌گوید: احد شیخ لاری، غلامرضا باغ آبادی و رسول خطیبی به عنوان گزینه های بومی و حسین فرکی و امیر قلعه نوعی به عنوان گزینه های غیربومی مد نظر باشگاه تراکتورسازی هستند. قرار است با برنامه ریزی های انجام شده ابتدا وضعیت نهائی تونی با باشگاه مشخص شود و سپس روی گزینه های فوق اقدام کنیم. شرایط و برنامه های هر پنج گزینه یاد شده به دقت در باشگاه بررسی شده و در نهایت بهترین گزینه را برای سرمربیگری تراکتور انتخاب خواهیم کرد.

از بین این نفرات قلعه‌نویی، خطیبی و شیخ‌لاری سابقه هدایت تراکتور را دارند و باغ‌آبادی به عنوان دستیار روی نیمکت تراکتور نشسته است. در عین حال ناظران حضور شیخ‌لاری و باغ‌آبادی را در بین گزینه‌ها متعجب‌کننده می‌دانند و عقیده دارند سرمربی قرمزپوشان یکی از 3 گزینه خطیبی، فرکی و قلعه‌نویی خواهد بود، اگرچه یک گزینه دیگر نیز در بین نامردهای مربیگری تراکتور وجود دارد.
اینکه وضعیت نهایی تونی با تبریزی‌ها کی مشخص می‌شود، هنوز روشن نیست اما در تبریز شایعه این است که تونی اولیویرا روز دوشنبه تبریز را ترک می‌کند. اینکه مدیرعامل تراکتور با چه سرعتی به دنبال مذاکره با گزینه ها و انتخاب یک نفر از این جمع است، نکته جالب توجهی است. البته جدایی تونی زمانی اتفاق خواهد افتاد که تکلیف مطالبات او روشن شده باشد. موضوع تراکتور و تونی یک اختلاف 100هزاردلاری است که عباسی ادعا می‌کند تونی پذیرفته این پول را از باشگاه دریافت کرده است.
در صورت جدایی تونی از تراکتور این چهارمین فصل متوالی است که قرمزپوشان سرمربی خود را در نیمه راه عوض می‌کند. این باشگاه در ساعات آینده کانون اخبار بیشتری نیز خواهد بود.

منبع:خبرگزاری دانشجو

نظرات
ADS
ADS
پربازدید