Performancing Metrics

دولت حل مشکل کارخانه فولاد بافت را تسریع کند | اتاق خبر
کد خبر: 300246
تاریخ انتشار: 15 آذر 1394 - 12:59
نماینده مردم بافت در مجلس گفت: دولت باید مشکل کارخانه فولاد را هرچه سریع‌تر حل نموده و نسبت به فعال نمودن پروژه بافت و بازگشت به کار 241 نفر از کارگران اقدام کنند.

علیرضا منظری‌توکلی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور امروز خود اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور محترم دغدغه اصلی امروز شهرستان‌ بافت بیکاری جوانان تحصیل‌کرده، ولایتمدار و مومن این سه شهرستان است که نرخ بیکاری در این سه شهرستان بسیار بالاتر از متوسط کشوری است.

وی افزود: در هر خانواده به طور متوسط 3 یا 4 جوان تحصیل‌کرده وجود دارد. متاسفانه کارخانه فولاد بافت هنوز اسیر اقدامات خراب‌کارانه مافیای صادرات سنگ آهنگ خام و واردات فولاد است.

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینجانب با نطق‌ها و تذکرات کتبی و شفاهی جلسات و حجم زیادی از مکاتبات مکرر وظیفه نظارتی خود را انجام دادم و باید دولت محترم مشکل مذکور را هرچه سریع‌تر حل نموده و نسبت به فعال نمودن پروژه بافت و بازگشت به کار 241 نفر از کارگران اقدام کنند.

منظری‌توکلی همچنین اضافه کرد: کسانی که پس از حذف جریان مومن و مدیران لایق و متعهد در آموزش و پرورش بافت با بخشنامه رسمی مانع حضور عده زیادی از دانش‌‌آموزان دبیرستان‌های شهرستان بافت در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان شدند در قیامت چه پاسخی برای شهیدان 16 آذر و سایر شهدا دارند؟ اینجانب این اقدام را یک فاجعه فرهنگی و تربیتی می‌دانم و مراتب اعتراض مردم و خانواده‌های شهدا را نسبت به این اقدام اعلام می‌نمایم.

این نماینده خطاب به رئیس‌جمهور متذکر شد: حل مشکل معیشت فرهنگیان به فرموده مقام معظم رهبری از مسائل درجه یک کشور است. مقتضی است نسبت به این امر مهم و نیز حل مشکل معیشت بازنشستگان به ویژه بازنشستگان فرهنگی و شرکت ملی فولاد اقدام سریع و جدی صورت گیرد.

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی در خاتمه نطق خود دیگر مشکلات حوزه انتخابی خود را یادآور شد و از مسئولان ذیربط خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به آنها شد.

منبع: فارس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید