Performancing Metrics

رفع محرومیت از دانشکده صنعت و معدن چرام | اتاق خبر
کد خبر: 300722
تاریخ انتشار: 16 آذر 1394 - 20:55
معاون دانشکده صنعت و معدن چرام گفت: در راستای رفع مشکلات دانشکده صنعت و معدن تلاش می‌کنیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل پاکیزه عصر امروز در جمع دانشجویان دانشکده صنعت و معدن با اشاره به مشکلات این دانشکده، اظهار کرد: مدرکی که در این دانشگاه داده می‌شود مدرک دولتی دانشگاه یاسوج است یعنی این دانشکده یکی از شعبه‌های دانشگاه یاسوج است که این افتخار را شهرستان‌های همجوار ندارند.

معاون دانشکده صنعت و معدن چرام با ابراز تاسف از اینکه به این دانشکده توجهی نمی‌‌شود، عنوان داشت: هرساله تعداد زیادی از دانشجویان از این دانشکده انصراف می‌دهند که اگر این بحث نبود الان بیش از 500 نفر دانشجو داشتیم.

وی، افزود: حتی در رشته آمار امسال دانشجو نداشتیم و این رشته با ورودی‌های ترم‌های قبل اداره می‌شود.

پاکیزه یکی از دلایل انصراف دانشجویان را اهر نامناسب دانشکده دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که جلب توجه می‌کند، محوطه دانشگاه است که انتظار می‌رود مسئولان شهرستان در این خصوص در حد امکان همکاری کنند.

این مسئول به اقداماتی در جهت رفع برخی از مشکلات دانشکده صنعت و معدن چرام در تصدی دو ماهه خود اشاره کرد و راه‌اندازی اینترنت خوابگاه و سلف غذا را از جمله این اقدامات دانست.

وی به تشکل‌های دانشجویی اشاره داشت و ابراز کرد: این دانشکده فاقد تشکل‌های دانشجویی به خصوص انجمن‌های علمی است که پیگیر این قضیه هستیم.

معاون دانشکده صنعت و معدن چرام با بیان اینکه در انجمن علمی عرف این است انتخاباتی برگزار شود و افراد انتخاب شده در مرکز استان گزینش شوند، گفت: انجمن علمی بسیار پرفایده بوده که علاوه بر کار دانشجویی که با حداکثر ساعات صادر می‌شود بحث مشاوره، برگزاری کنفرانس‌ها و کلاس‌ها نیز از مزیت‌های آن است.

این مسئول در ادامه از شروع امتحانات در نیمه دوم دی ماه خبر داد و گفت: بحث نظرخواهی در سایت سامانه گلستان داریم که دانشجویان عزیز برای صدور کارت ورود به جلسه حتما باید در این نظرخواهی شرکت کنند.

وی با تأکید بر این مطلب که کلاس‌ها تا هفته اول دی‌ماه دایر است، عنوان داشت: برنامه‌ریزی انتخاب واحد برای ترم بعد از هفته پیش شروع شده و به زودی به اتمام می‌رسد که دانشجویان باید بحث پیش‌نیاز و سقف واحدها را رعایت کنند.

پاکیزی به اشاره به ادغام دانشکده صنعت و معدن و دانشگاه پیام‌نور، تصریح کرد: دانشگاه یاسوج حتی با بحث استقلال دانشکده چرام موافقت کرده و بحث اصلی این است که دانشکده چرام و گچساران مستقل شده و زیر نظر گچساران باشند که در این خصوص نماینده وزارت علوم باید از دانشکده بازدید کند.

وی، افزود: در بحث پیام‌نور هم باید خود دانشگاه گچساران مستقیماً تصمیم بگیرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید