Performancing Metrics

ایده‌های دانشگاهی وارد بازار شود | اتاق خبر
کد خبر: 300760
تاریخ انتشار: 16 آذر 1394 - 22:20
شیخ زین الدین:
معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ایده‌های دانشگاهی باید وارد بازار شود، گفت: دولت برای حمایت از نخبگان و فناوران برنامه های مناسبی دارد.

معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ایده‌های دانشگاهی باید وارد بازار شود، گفت: دولت برای حمایت از نخبگان و فناوران برنامه های مناسبی دارد.

محمود شیخ زین الدین عصر دوشنبه در خلال بازدید از نمایشگاه جانبی «جشنواره بزرگ فناوری استان سمنان» در شاهرود به بحث و تبادل نظر در راستای تسهیل در پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان با اعضای صندوق پژوهش و فناوری استان پرداخت و افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی کشور احیا شده است.

وی با بیان اینکه ايران بعد از انقلاب در تمامی شاخص‌های علمی رشد چشمگيری داشته است، تصریح کرد: اجراي طرح‌هاي كلان ملي فناوري يكي از نشانه‌هاي پيشرفت علمي کشور است.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به افزایش منابع انسانی در صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان گفت: حسب تقاضای صندوق شکوفایی و نوآوری، این صندوق آمادگی دارد وظایف بیشتری را بر عهده بگیرد.

سیدمحمد اسماعیل جلالی، تصریح کرد: اگر در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز اموری باشد که صندوق به عنوان کارگزار بتواند انجام دهد، آمادگی انجام آن‌ها در صندوق وجود دارد.

مشاور عالی رییس هیئت مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در این نشست با ابراز خرسندی از تعامل مناسبی که بین این صندوق و صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان وجود دارد، گفت: تعداد زیادی طرح در یک سال گذشته برای بررسی و ارزیابی به این صندوق ارجاع شده که سرعت بررسی طرح‌ها خوب بوده است.

محمد حسین صادقی افزود: تمایل داریم تسهیلات را در اختیار صندوق‌های پژوهش و فناوری قرار دهیم و خود صندوق‌ها تضامین را انجام داده و وثایق را از شرکت‌ها دریافت کنند.

وی در خاتمه با اشاره به این‌که عملکرد صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان بسیار مطلوب بوده است، خاطر نشان کرد: هر صندوقی که عملکرد کیفی بهتر، پاسخگو و سرعت عمل قابل قبولی داشته باشد، کار بیشتری به آن ارجاع می‌شود.

معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر اسماعیل قادری‌فر مدیرکل تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر محمد حسین صادقی، مشاور عالی رییس هیات مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی کشور از محصولات ارایه شده در نمایشگاه جانبی جشنواره بزرگ فناوری استان سمنانبازدید کردند.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید