Performancing Metrics

نسخه ای جدید از سری Max Payne در راه است | اتاق خبر
کد خبر: 300916
تاریخ انتشار: 17 آذر 1394 - 16:55
اگر جزو علاقمندان سه نسخه ی پیشین سری Max Payne (خصوصاً بازی نخست) هستید از هم اکنون باید خود را برای ملاقاتی دوباره با این کارآگاه غمگین و دوست داشتنی حاضر در دنیای بازی های کامپیوتری آماده کنید. چرا که به نظر می رسد نسخه ای تازه از ماجراجویی های کارآگاه

اتاق خبر - به تازگی نظام رده بندی سنی سرگرمی های نرم افزاری در اروپا که با نام ESRB شناخته می شود، نسخه ای جدید از بازی مکس پین را تحت نام Max Payne با درجه ی سنی M (بازی های مناسب برای قشر بالای 17 سال) برای پلتفرم PS4 طبقه بندی کرده است.

اگر چه هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این بازی قرار است از چه زاویه ای به دنیای مکس پین نگاه کند، اما چندان محتمل به نظر نمی رسد که ما با نسخه ای کاملاً جدید از سری مکس پین روبرو باشیم. بنا بر این از آن جایی که در حال حاضر فقط کنسول PS4 به عنوان تنها پلتفرم مقصد این بازی به ثبت رسیده است (و با توجه به نام بدون پسوند و پیشوند Max Payne)، می توان بازی جدید مکس پین را نوعی باز سازی از نخستین عنوان این مجموعه برای کنسول PS4 قلمداد کرد.

همان گونه که پیش از این هم به آن اشاره کرده بودیم، شرکت سونی به تازگی امکان تجربه کردن بازی های کنسول PS2 را به کمک شبیه ساز اجرای این بازی ها، بر روی کنسول نسل حاضر خود یعنی PS4 و برای کاربران این کنسول فراهم آورده است تا آن ها از این طریق بتوانند خاطرات قدیمی خود را زنده نمایند.

در کنار این امر، سونی چندی پیش از هواداران خود خواسته بود که نام عناوین محبوب خود بر روی کنسول PS2 را اعلام نمایند تا به زودی شاهد ملاقات آن ها بر روی کنسول PS4 باشند و به کمک شبیه ساز موجود بر روی این کنسول بتوانند بازی های کنسول PS2 را با ساختاری بهبود یافته در تصویر و همچنین نرخ فریم روان تر تجربه نمایند.

جالب این جاست که در سطر پایانی این مطلب نگارنده به تجربه کردن عناوین سری مکس پین ابراز علاقه کرده بود و حال به نظر می رسد که این امر در حال تحقق یافتن باشد. گفتنی است که بازی مکس پین روایت گر داستان کارآگاهی به همین نام بود که به خونخواهی مرگ عزیزان خود بر می خواست و برای گرفتن انتقام آنان ماجرا های خونین و درگیر کننده ای را از سر می گذراند.

داستان تاریک، شخصیت پردازی بسیار قدرتمند و گیم پلی جذاب و درگیر کننده ی این بازی که با قابلیت Bullet Time خود موفق به بر پا کردن سر و صدای فراوانی در هنگام انتشار این بازی شده بود، همگی جزو عواملی محسوب می شدند که از بازی مکس پین عنوانی بسیار خاطره انگیز را در دنیای بازی های کامپیوتری به ثبت رساندند.

آخرین ملاقات هواداران مکس پین با این کارآگاه بد شانس و غمگین هم به حدود سه سال قبل و در قالب بازی مکس پین 3 باز می گردد. اثری که اگر چه یک بازی خوش ساخت و روان محسوب می شد اما به لحاظ اتمسفر و فضای خاص داستانی، با نسخه های کلاسیک مکس پین فرسنگ ها فاصله داشت و از همین رو نتوانست توجه بسیاری از هواداران قدیمی سری مکس پین را به خود جلب نماید.

حال باید منتظر ماند و دید که ماهیت اصلی نسخه ی جدید مکس پین دقیقاً چیست و دارندگان کنسول PS4 در چه زمانی می توانند با آن ملاقات نمایند.  

منبع:سخت افزار

نظرات
ADS
ADS
پربازدید