Performancing Metrics

ریزش قنات در خراسان جنوبی یک کشته و 2 زخمی بر جا گذاشت | اتاق خبر
کد خبر: 300980
تاریخ انتشار: 17 آذر 1394 - 21:01
ریزش قنات در شهرستان خوسف خراسان جنوبی جان یک تن را گرفت و موجب زخمی شدن دو نفر شد.

ریزش قنات در شهرستان خوسف خراسان جنوبی جان یک تن را گرفت و موجب زخمی شدن دو نفر شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تایید این خبر گفت که علاوه بر این حادثه، 31 نفر نیز در هفت فقره حادثه رانندگی در محورهای استان زخمی و روانه بیمارستان شدند.
احمد بخشی افزود: حادثه ریزش قنات مربوط به روستای « چهکندک قصبه' شهرستان خوسف است .
شهر تاریخی خوسف در 36 کیلومتری شهر بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
وی واژگونی سمند در محور سربیشه، برخورد یک دستگاه تویوتا با اتوبوس در محور بیرجند قاین، واژگونی اتوبوس در محور بیرجند - قاین، واژگونی پراید در سه راهی روم قاین، برخورد یک دستگاه سواری آذرا با پراید در « نیمبلوک ' قاین و انحراف ال 90 از جاده در دیهوک طبس را حوادث رانندگی عنوان کرد.
به گفته وی حوادث رانندگی امروز در خراسان جنوبی فوتی نداشته است .
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: در حال حاضر امداد گران در حال کمک رسانی به مسافران گرفتار در برف و کولاک در محورهای استان هستند.
طول راه های خراسان جنوبی پنجهزار و 500کیلومتر است.
سرهنگ حسین رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی پیشتر گفته بود که حوادث رانندگی در این استان در هشت ماهه سال 94، نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش دارد.
وی با بیان اینکه بیشترین تصادف در محور بیرجند - قائن مربوط به کیلومتر 42 تا 45 است افزود: علاوه بر عوامل انسانی، جاده، نوع آسفالت، نبود یا کمبود علائم هشدار دهنده و نیز شتر سرگردان در وقوع تصادف در استان موثر است.
وی خواهان اقدام اساسی برای اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز در استان شد و گفت که 52 مورد نقطه حادثه خیز وجود دارد و می توان با کمک سامانه های هوشمند، نصب علائم هشدار دهنده جدید و رفع خرابی جاده شاهد حوادث کمتر بود.
رضایی با بیان اینکه 151 نقطه مستعد تصادف در استان وجود دارد، تاکید کرد: رفع خرابی جاده ، اصلاح شانه خاکی، رفع اختلاف سطح جاده و شانه خاکی در پیشگیری از وقوع تصادف ضروری است.

منبع: ایرنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید