Performancing Metrics

طرح ساماندهی ترافیکی بافت مرکزی شهر اردبیل اجرا می شود | اتاق خبر
کد خبر: 301523
تاریخ انتشار: 21 آذر 1394 - 09:18
شهردار اردبیل با مهر مطرح کرد:
شهردار اردبیل از اجرای طرح ساماندهی ترافیکی بافت مرکزی شهر اردبیل با هدف کاهش بار ترافیک در مرکز شهر خبر داد.

شهردار اردبیل از اجرای طرح ساماندهی ترافیکی بافت مرکزی شهر اردبیل با هدف کاهش بار ترافیک در مرکز شهر خبر داد.

حمید لطف‌اللهیان ظهر جمعه در حاشیه جلسه مشترک با مشاور این طرح گفت: به دلیل اینکه شهر اردبیل در سال های اخیر با افزایش قابل توجه جمعیت و خودرو مواجه بوده ساماندهی ترافیک اهمیت ویژه دارد.

وی با اذعان به اینکه در مرکز شهر بار ترافیک به مراتب بیشتر است و در ساعات خاصی از روز نیز به اوج خود می رسد، اضافه کرد: ما ساماندهی ترافیکی را به مشاور واگذار کردیم تا مطالعات لازم را انجام دهد.

شهردار اردبیل با تأکید به اینکه این طرح به‌غیراز طرح جامع ترافیک شهر اردبیل است، متذکر شد: طرح جامع ترافیک در مرحله پنج تصویب بوده و بعدازاینکه به تصویب رسید مسائل کلی و خطوط کلی ترافیکی شهر را مشخص خواهد کرد.

وی افزود: درواقع طرح جامع به روابط ترافیک و مهندسی ترافیک دخالتی نداشت و به‌صورت کلی مسائل را دنبال می‌کند.

به گفته لطف‌اللهیان تا زمان تصویب طرح جامع ما از طرح تفضیلی ترافیکی برای رفع نیاز محدوده شهر استفاده می‌کنیم و در کنار آن طرح ساماندهی ترافیکی بخش‌هایی از شهر ازجمله خیابان امام، کوچه شمس، طوی و معصوم شاه را در دست مطالعه داریم.

وی بابیان اینکه به‌منظور ساماندهی ترافیک مراجعه بیماران و شهروندان به کوچه شمس به‌غیراز طرح ساماندهی ترافیک برنامه دیگری اجرا نمی‌شود، افزود: بعد از تکمیل مطالعات راهکارهای کاهش ترافیک در محدوده‌های ذکرشده عملیاتی خواهد شد.

شهردار اردبیل ابراز امیدواری کرد این مطالعات طرح تا پایان سال جاری تکمیل‌شده و با آغاز فصل کاری شهرداری بتوان نسبت به اجرای عملیاتی آن اقدام کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید