Performancing Metrics

استقرار جوی پایدار و افزایش نسبی دما در گیلان طی اوایل هفته پیش رو | اتاق خبر
کد خبر: 301538
تاریخ انتشار: 21 آذر 1394 - 10:03
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از استقرار جوی پایدار و افزایش نسبی دما در استان طی اوایل هفته پیش رو خبر داد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از استقرار جوی پایدار و افزایش نسبی دما در استان طی اوایل هفته پیش رو خبر داد.

مازیار غلامی عصر جمعه بیان کرد: نقشه های پیش یابی بیانگر آن است که طی 48 ساعت آینده، به طور غالب جریانات پایدار در منطقه حاکم است که پیآمد آن افزایش نسبی دما (در ارتفاعات و دامنه ها نفوذ جریانات جنوبی و وزش باد گرم)، بعضی نقاط مه صبحگاهی و گاهی افزایش ابر خواهد بود.
وی ادامه داد: با ورود سامانه سرد و بارشی از عصر یکشنبه هفته پیش رو، وزش باد ، کاهش نسبی دما و بارش باران برای روزهای دوشنبه و سه شنبه آینده در مناطق مختلف استان پیش بینی می شود.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر (طی غروب و شب در نواحی غربی با احتمال بارندگی) عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، بعضی نقاط مه پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 13 درجه سلسیوس مربوط به بندرکیاشهر و کمینه دما را با پنج درجه زیرصفر مربوط به دیلمان ذکر کرد.
غلامی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 12 و یک درجه سلسیوس عنوان کرد.
وی گفت: کمینه دمای فردا در گیلان نیز با پنج درجه زیرصفر مربوط به دیلمان و ارتفاعات جنوب شرقی و جنوب غربی استان پیش بینی می شود.

منبع: ایرنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید