Performancing Metrics

سلمان خان آزاد شد | اتاق خبر
کد خبر: 301575
تاریخ انتشار: 24 آذر 1394 - 01:55
با برائت سلمان خان از اتهام قتل غیرعمد، سیستم قضایی هندوستان زیر سوال رفته است.

به گزارش اتاق خبر، در حالی که دیروز دادگاه عالی هندوستان سلمان خان ستاره بالیوود را که سال‌هاست برای زیر گرفتن یک مرد کارتن خواب دادگاهی می شود، تبرئه کرد، اکنون سیستم قضایی این کشور، زیر سوال رفته است.

قضات دادگاه تجدیدنظر مدارک موجود را برای اثبات جرم ستاره بالیوود ناکافی دانستند و به این ترتیب سلمان خان که در ماه می به ۵ سال زندان محکوم شده بود، از تمام اتهامات تبرئه شد.

قاضی آنیل رامچاندرا جوشی دیروز اعلام کرد: اعتراض سلمان‌خان به حکم دادگاه پذیرفته شده است و حکم دادگاه قبلی از سوی دادگاه عالی رد و باطل می‌شود.

تویوتا لندکروز سلمان خان سال ۲۰۰۲ در جاده اصلی بمبئی گروهی از کارتن خواب‌ها را زیر گرفت که به زخمی شدن چهار نفر و مرگ یکی از آن‌ها منجر شد.

در حالی که دادگاه بمبئی این بازیگر ۴۹ ساله را مقصر شناخته بود و او را به جرم مستی در هنگام رانندگی به ۵ سال زندان محکوم کرده بود، اکنون دادگاه عالی این حکم را نقض کرده است.

تیم وکلای سلمان خان گفته‌اند راننده او مقصر بوده، نه این بازیگر و او بر اثر ترکیدن لاستیک، کنترل اتومبیل را از دست داده است. آنها اعلام کردند این بازیگر تمام طول شب را تنها آب خورده بود و پس از تصادف در صندلی راننده نشسته بود تا به دلیل این که در سمت جلو بسته شده بود، از در راننده خارج شود.

آنها شهادت بادیگارد سلمان خان که رانندگی وی را تایید کرده بود را نیز غیرمستند دانستند و گفتند این مخافظ که سال ۲۰۰۷ درگذشت، آدم موثقی نبود.

اما آریوند اینامدار رییس پلیسی که در آن زمان مسئول پرونده بود می‌گوید: ستارگان سینما نباید از روند قضایی مصون باشند و اینجا حقیقت زیر سوال رفته است.

دیشب طرفداران سلمان خان در برابر خانه او جمع شدند تا رضایتشان را از حکم دادگاه اعلام کنند.

میکا سینگ خواننده و بازیگر بالیوود در توییتری از آزادی او استقبال کرد .

خان از وقتی در اولین فیلمش در سال ۱۹۸۹ با عنوان «عاشق شدم» جلوی دوربین رفت به بازیگری پرطرفدار بدل شد.  ارزش فیلم‌هایی که او بازی کرده بیش از ۲.۵ میلیارد روپیه بوده است.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید