Performancing Metrics

اولین ویدیوی منتسب به گلکسی S7 را ببینید | اتاق خبر
کد خبر: 301660
تاریخ انتشار: 21 آذر 1394 - 22:44
در جدیدترین ویدیوی که توسط OnLeaks و uSwitch در شبکه‌ی اجتماعی توییتر منتشر شده، تصاویر کامپیوتری واضحی از گوشی‌های گلکسی S7 و S7 پلاس دیده می‌شود و جزییات بیش‌تری از آن‌ها قابل تشخیص هست.

اتاق خبر - در جدیدترین ویدیوی که توسط OnLeaks و uSwitch در شبکه‌ی اجتماعی توییتر منتشر شده، تصاویر کامپیوتری واضحی از گوشی‌های گلکسی S7 و S7 پلاس دیده می‌شود و جزییات بیش‌تری از آن‌ها قابل تشخیص هست.

آخرین خبرهایی که از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ داشتیم، در حد یک سری تصویر سه‌بعدی بود و متوجه شدیم که گلکسی S7 و S7 پلاس قرار است نمایشگرهایی ۵٫۱ و ۶ اینچی داشته باشند.

نکته‌های قابل توجهی که در در ویدیوی جدید می‌بینیم، به این قرار است:

– مدل جدید بسیار شبیه به گلکسی S6 است ولی انحنای گوشه‌ها بیش‌تر شده که جذاب‌تر هم از آب درآمده است. درگاه کارت‌خوان حافظه (microSD) دیده نمی‌شود و ضمنا پورت USB Type-C هم ندارد.

– در این ویدیو گوشی گلکسی S7 را می‌بینیم که ابعادش ۱۶۳٫۲ در ۸۲٫۰۱ در ۷٫۸۲ (با احتساب برآمدگی دوربین، ۹٫۰۵) میلیمتر است.

– تنها کلید روی گوشی، دکمه‌ی Home آن است که نسبت به مدل قبلی باریک‌تر و کشیده‌تر شده است. دکمه‌ی Home روی S6 اندازه‌ای معادل ۱۶ در ۶٫۷ میلیمتر داشت و روی گوشی جدید، ۱۸ در ۵ میلیمتر شده است.

– دوربین سلفی هم به منتهی‌الیه سمت راست انتقال یافته.

– سامسونگ در این محصول جدید به همکاری با Qualcomm برگشته و از تراشه‌های آن استفاده کرده است.

احتمالا گوشی‌های گلکسی S7 سی‌ام بهمن ماه (۲۱ فوریه) رونمایی می‌شوند؛ یعنی یک روز قبل از «همایش جهانی موبایل» (MWC 2016).

منبع: دیجی کالا مگ

نظرات
ADS
ADS
پربازدید