Performancing Metrics

گلکسی اس 7 احتمالاً در چهار نسخه متفاوت به بازار عرضه خواهد شد | اتاق خبر
کد خبر: 301686
تاریخ انتشار: 21 آذر 1394 - 23:02
اکانت توییتری افشاکننده مشهور @evleaks به تازگی اطلاعات جالبی در مورد پرچم‌دار آینده سامسونگ منتشر کرده است. ظاهراً گلکسی اس 7 قرار است در چهار نسخه متفاوت به بازار عرضه شود: گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 پلاس، گلکسی اس 7 اج و گلکسی اس 7 اج پلاس.

اتاق خبر - همان‌طور که می‌دانید گلکسی اس 6 ابتدا در دو نسخه معمولی و اج و سپس اج پلاس به بازار عرضه شد و از آن‌جایی که اخیراً شایعاتی در مورد گلکسی اس 7 پلاس نیز به گوش می‌رسد اصلا بعید نیست که سامسونگ پرچم‌دارش را در چهار نسخه متفاوت عرضه کند. به این ترتیب خوشبختانه آن‌هایی که گوشی بزرگ‌تری می‌خواهند مجبور نیستند برای لبه خمیده و یا قلم S-Pen هزینه‌ای اضافه پرداخت کنند و می‌توانند گلکسی اس 7 پلاس را انتخاب کنند.

طبق شایعات گلکسی اس 7 قرار است با چیپست اکسینوس 8890 سامسونگ که با نام رمز M1 یا Mongoose شناخته می‌شود به بازار عرضه شود. این چیپست اول پردازنده با هسته‌های سفارشی سامسونگ را در خود داشته و پردازنده گرافیکی Mali-T880 آن را به رقیبی جدی برای اسنپ‌دراگون 820 کوالکام تبدیل خواهد کرد. از آن‌جایی که سامسونگ همچنین گلکسی اس 7 را با اسنپ‌دراگون 820 آزمایش کرده است هنوز مشخص نیست آیا این گوشی تنها با اکسینوس 8890 عرضه خواهد شد و یا هر کدام از این چهار مدل گفته شده خودشان در دو نسخه اکسینوس و اسنپ‌دراگون تولید خواهند شد!

به هر حال از جمله مشخصات احتمالی دیگر گلکسی اس 7 می‌توان به دوربین جدید 12 مگاپیکسلی با سنسور 2/1 اینچی، استفاده از فلز منیزیم، صدای Hi-Fi و فناوری شبیه 3D Touch اپل اشاره کرد. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ هر چهار مدل را یک‌جا معرفی و عرضه خواهد کرد یا نسخه‌های پلاس چند ماه بعد از راه خواهند رسید.

منبع: فارنت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید