Performancing Metrics

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی مسکن مددجویان کهگیلویه وبویراحمد | اتاق خبر
کد خبر: 301907
تاریخ انتشار: 22 آذر 1394 - 14:59
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش احداث، خرید و تعمیر مسکن مددجویان در استان خبرداد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از تسنیم،سید غلامرضا متقی در نشست با کارکنان کمیته امداد شهرستان دنا، اظهار داشت: این نهاد با بررسی مشکلات مددجویان و با توجه به نیازهای آنان خدمات خود را به‌صورت هدفمند ارائه می‌دهد که یکی از این برنامه‌ها ارائه خدمات عمرانی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین منظور و در راستای خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت از ابتدای امسال تاکنون 30 میلیارد ریال اختصاص یافته که با توافق قبلی با هماهنگی بنیاد مسکن و بانک‌های عامل تسهیلات بانکی با سود کم بهره به این اعتبارات اضافه می‌شود.

وی عنوان کرد: برابر توافق‌نامه‌ای که با بنیاد مسکن استان منعقد شده، قرار است که به هر خانواده نیازمند زیرپوشش فاقد مسکن که وام مسکن دریافت می‌کند تا سقف 20 میلیون ریال به‌صورت بلاعوض مساعدت شود.

متقی خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان را احداث و خرید مسکن شهری و روستایی، تعمیرات کلی و جزئی عنوان کرد.

وی معافیت انشعابات آب، برق، گاز و پروانه ساخت، را از دیگر خدمات عمرانی کمیته امداد برای مددجویان برشمرد و افزود: دراین راستا از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 128 مورد معافیت انشعابات با اعتبار بیش از سه میلیارد و 209 میلیون ریال برای مددجویان پرداخت شده است.

متقی بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی و احداث سرویس‌های بهداشتی را از دیگر خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان برشمرد و ابراز کرد: هدف از ارائه این نوع خدمات کمک به حل مشکلات مددجویان در راستای توانمندسازی آنان است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید