Performancing Metrics

«دختر شینا» 150 هزار تایی شد | اتاق خبر
کد خبر: 302256
تاریخ انتشار: 24 آذر 1394 - 09:05
سریِ سومِ 50 هزار جلدیِ کتاب «دختر شینا» چاپ و به‌زودی راهی بازار نشر می‌شود.

به گزارشاتاق خبر، به دنبال استقبال مخاطبان از کتاب «دختر شینا»، سریِ سومِ 50 هزار جلدی این کتاب به زودی روانۀ بازار نشر می‌شود.

این کتاب به عنوان کتابِ دورۀ سومِ مسابقۀ بزرگ کتاب‌خوانیِ «کتاب و زندگی» انتخاب شده بود و تاکنون یکصد هزار جلد از آن در بازار به فروش رسیده است؛ به دلیل استقبال مردمی، پس از نمایش تیزر سینمایی این کتاب و به اتمام رسیدن چاپ‌های سابق، سریِ سوم 50 هزار جلدیِ این کتاب، توسط انتشارات سوره مهر، راهی بازار نشر شده است.

کتاب «دختر شینا» از جمله روایت‌های زنانه از جنگ است که خاطرات مرحوم قدم‌خیر کنعان محمدی، همسر سردار شهید ستار ابراهیمی هژیر را به قلم بهناز ضرابی‌زاده، خواندنی کرده است.

شایان ذکر است در روزهای پایانی شرکت در این مسابقه کتاب‌خوانی، یک نظرسنجی نیز برای سنجش کیفیت برگزاری این دوره مسابقات طراحی شده است. با شرکت در این نظرسنجی ضمن بیان نظرات و دیدگاه‌های‌‌تان، هدیه اعتبار خرید کتاب نیز دریافت می‌کنید.

برای شرکت در این نظرسنجی، باید اپلیکیشن «نظر بازار» را (http://yon.ir/shiraze) دانلود و با کد معرف8723 در این نظرسنجی شرکت کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این نظرسنجی را می‌توانید در کانال تلگرامی شیرازه (https://telegram.me/shirazebook) مطالعه کنید.

جوایز این نظرسنجی، اعتبار 5هزارتومانی خرید کتاب الکترونیک از خط‌خوان (khatkhan.com) و تخفیف 15درصدی خرید کتاب چاپی از کتاب‌خون (ketabkhon.ir) است که به 1000نفر اول شرکت‌کننده در نظرسنجی بدون قرعه‌کشی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان تا پایان آذرماهِ سال جاری مهلت شرکت در این مسابقه را دارند.

منبع:فارس

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید