Performancing Metrics

تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۶ عرضه شد | اتاق خبر
کد خبر: 302646
تاریخ انتشار: 25 آذر 1394 - 14:15

به گزارش اتاق خبر به نقل از اخبار خودرو ، تویوتا اقدام به عرضه تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۶ با قیمت ۱۱۴۹۵ پوند در انگلستان کرده است.

تحویل این خودرو به مشتریان از اواخر ماه دسامبر آغاز خواهد شد. یاریس در چهار نسخه اکتیو، آیکون، دیزاین و اکسل عرضه می شود. دو نسخه بالاتر این خودرو تنها با ساختار ۵ در و نسخه های دیگر آن با ساختار بدنه ۳ و ۵ در موجود هستند.

خط تولید یاریس با افزودن نسخه دیزاین جدید به روز شده است که جایگزین نسخه اسپرت قبلی می شود.بدنه نسخه دیزاین این خودرو دارای چراغ های جلوی پروژکتوری، لامپ های LED دید در روز، جلوپنجره شبکه ای کندوی عسل مشکی براق، قاب چراغ های مه شکن کرومی، رینگ های مشکی ۱۶ اینچی، اسپویلر عقب و چراغ ها یعقب LED است.

مدل دیزاین یاریس هم چنین با بسته ارتقایی دو رنگ جدیدی نیز ارائه می شود که ۷۹۵ پوند قیمت داشته و تفاوت ظاهری بیش تری ایجاد می کند. این بسته ارتقایی شامل رنگ مشکی متالیک Eclipse برای سقف، آینه های کناری، ستون های جلو و جلوپنجره بالایی در تضاد با رنگ بدنه قرمز Vermillion یا سفید صدفی Glacier است.

مدل پایه این خودرو یعنی اکتیو دارای ویژگی های استانداردی همچون سیستم سرگرمی تاچ ۲ تویوتا، تیونر داب، بلوتوث و دوربین معکوس است. نسخه آیکون این خودرو از شیشه های ایمنی عقب، کروز کنترل، روکش پارچه ای Spinne مشکی صندلی های و رینگ های آلیاژی ۱۵ اینچی نوین بهره می برد. نسخه هیبریدی ممتاز یاریس به آینه دید پشت با تنظیم خودکار، چراغ های جلو و برف پاک کن های اتوماتیک، رینگ های آلیاژی و شیشه های عقب برقی مجهز می شود. سیستم Safety Sense تویوتا شامل سیستم های ایمنی فعال از جمله هشدار تغییر مسیر، سیستم ممانعت از برخورد و نوربالای خودکار در تمام نسخه های این خودرو به جز اکتیو عرضه می شود.

موتورهای این خودرو بی تغییر باقی مانده اند که در این صورت یاریس با چهار گزینه موتور شامل دو بنزینی، یک دیزلی و یک هیبریدی عرضه می شود. موتورهای بنزینی این خودرو شامل ۱٫۰ و ۱٫۵ لیتری VVT-i متصل به گیربکس دستی ۵ یا ۶ سرعته است. موتور دیزلی این خودرو ۱٫۴ لیتری D4D متصل به گیربکس دستی شش سرعته است در حالی که نسخه هیبریدی آن به موتور ۱٫۵ لیتری VVT-i هیبریدی متصل به گیربکس CVT مجهز شده است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید